Aviseringar
Rensa alla

Kliar och svider


Ämnesstartare

Jag och min tjej har sedan en två veckors tid har någon typ av sveda och kliande på förhud respektive blygdläppar. Det konstiga är att det började efter att vi haft samlag, med kondom. Vi har varit tillsammans i tre år, och först nu kommer det. Vi har sedan dess inte träffats förrän nu, men kliandet har inte försvunnit. Och nu när vi återigen har haft samlag så blev det värre för mig, svider lite mer nu. Återigen, med kondom.

Det enda som syns är att det är lite rött på förhuden, annars ingenting på varken mig eller min tjej. Kan även säga att hon har blött lite grand efter att hon kliat en gång.

Vad kan detta vara? Kan man få könssjukdomar, även om man aldrig haft sex med någon annan? Och kan dessa i så fall ge utslag först efter tre år? Vi brukar köra både utan och med kondom, då hon även går på p-piller. Vi har tidigare erfarit någon typ av obalans av ph-värdet i underlivet som även det sved lite grand, men det var värre än detta. Detta är mest...irriterande, för det gör inte särskilt ont.

Tacksam för svar!


   
Citera
Åtta

Min gissning är att brevbäraren också har klåda på snoppen. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha nej, någon brevbärare finns det inte 🙂


   
SvaraCitera
Åtta

mrmrsano:

någon brevbärare finns det inte 🙂

Om ni båda var oskulder när ni träffades så känns det ju som en rimlig förklaring.


   
SvaraCitera

gå till UM kanske? Någon? UM??????


   
SvaraCitera

mrmrsano:

Haha nej, någon brevbärare finns det inte 🙂

Byt ut brevbärare mot någon som helst annan penisbärare då? Flugorna flyger inte från trumpet till trumpet på egen hand.

WickedBarbie:

gå till UM kanske? Någon? UM??????

Sluta förstöra tråden när vi som kan något spekulerar och försöker lägga en korrekt diagnos. Tack! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaa, fast någon penisbärare är det inte. Jag har ingen aning om vad det är, men tror inte nödvändigtvis att det behöver vara nån könssjukdom. Undrar bara dels om man kan få någon könssjukdom om båda är oskulder, och dels om någon vet vad det annars kan vara 🙂


   
SvaraCitera

mrmrsano:

Jaa, fast någon penisbärare är det inte.

Hur vet du det? Bevakar du din brud 24/7?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni kanske är allergiska mot sådant som kondomer är gjorda av?[cool] Latex typ?:>


   
SvaraCitera

ni har kanske fått svamp.


   
SvaraCitera

Myksa:

Sluta förstöra tråden när vi som kan något spekulerar och försöker lägga en korrekt diagnos. Tack! [wink]

hahaha, ska genast sluta försöka ge råd och lära utav er andra! så... vad ger vi för diagnos? nageltrång? 😮


   
SvaraCitera

Aids [shake]


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

hahaha, ska genast sluta försöka ge råd och lära utav er andra! så... vad ger vi för diagnos? nageltrång? 😮

Well nageltrång blir ju infekterade och sedan kanske någon är där och pillar med fingrar (eller tår?) så omöjligt kanske det inte är. [rolleyes]


   
SvaraCitera

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Ta lite nyponsoppa på. 😀


   
SvaraCitera