Aviseringar
Rensa alla

Kliar sönder mitt underliv


Ämnesstartare

Skitty:

köp lactacyd

Fast det är ej så jättebra och kan öka svampinfektionen eller ge en eftersom det rubbar ph-värdet. Speciellt om man är lite extra känslig [cute]

Tvätta hellre med olja [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Fast det är ej så jättebra och kan öka svampinfektionen eller ge en eftersom det rubbar ph-värdet. Speciellt om man är lite extra känslig [cute]

VA ÄR DET SANT? [sad]
finns olika sorter. jag har inte fått svamp av den jag har iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

VA ÄR DET SANT?

Ah, tant på um informerade mig om att tvålen är jättedålig och så pratade hon på om hur hemskt det är att de marknadsför sig som intimtvål när de ställer till problem för så många [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ah, tant på um informerade mig om att tvålen är jättedålig och så pratade hon på om hur hemskt det är att de marknadsför sig som intimtvål när de ställer till problem för så många [crazy]

men åh..
gynekologer säger ju att rakning också orsakar svamp. och även om man sköter sitt underliv bra så finns det ändå risker. vad man än gör liksom. dom blir aldrig nöjda [sad]


   
SvaraCitera

Den blå tomaten:

Vet nån om det finns nån typ salva eller nå???

Har du provat babyolja eller matolja? Det brukar funka!
Ha det på en bomullstuss i mellan blyggdläpparna (det brukar funka bäst)

PROVA om du inte redan provat det! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skitty:

gynekologer säger ju att rakning också orsakar svamp

Fast det stämmer ju och gynekologer har nog mycket fitterfarenheter [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Fast det stämmer ju och gynekologer har nog mycket fitterfarenheter

ja risken ökar för att få det, men alla får ej.
mm. ush tänker nu hur det vore att jobba som gynekolog.. inte så bra när jag tänkte sova[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den blå tomaten:

sår för att jag kliar bort hud och det börjar svida som fan, kan typ inte kissa

Gör ont i mig [cry]

Anyway, låter som ​svamp. "Tre av fyra kvinnor får någon gång i livet en svampinfektion i underlivet." så du ska inte alls tycka att det är pinsamt. Finns receptfritt men du ska helst inte köpa det om du får det för första gången och inte är säker på att det är just det. Gå och undersök dig! Det är inte så farligt som du tror. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men herregud. Kontakta vården bums. Hellre en liten stunds ev pinsamhet än ett fördärvat underliv.


   
SvaraCitera
Yaren

Tvätta med vatten, ingen tvål. Gnugga inte för mycket. Fanns någon bra salva som kan hjälpa mot irration, var typ brun kommer ej ihåg namnet.
Detta är det första knepet till success. Det kan vara en tvål eller något. Prova först, om det inte hjälper så kolla om det är svamp.
Det kan ju klia utan svamp 🙂


   
SvaraCitera

Ungdomsmottagningen är inte det minsta pinsam att gå till, första gången är ALLTID lite spännande eller läskig.

Det är väll ditt val, uppsöka hjälp eller klia fittan av dig. Vad är värst enligt dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha gillar folk som ger samma råd som folk redan gjort, men ett halvår senare.

tönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förhoppningsvis har hon slutat klia nu liksom


   
SvaraCitera

Klam Ydia


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den blå tomaten:

sjukt mycket klåda i fittan

troll.

Ifall inte, ungdomsmottagning/gynekolog... ifall du har haft sexuellt umgänge med människor så är det extra viktigt då det kan vara någon smitta.
Ktxhbye.


   
SvaraCitera