Aviseringar
Rensa alla

Klias i hårbotten


Ämnesstartare

Dum tråd men vafan det klias som in i helvete i hårbotten. Jag vet helt säkert att jag inte har mjäll, löss eller något sånt och jag borde inte ha torr hårbotten heller eftersom att jag använder produkter för att motverka det. Wtf hjälp mig innan jag kliar ihjäl mig själv haha!

Kom att tänka på en grej, det har ju snackats om att om man tänker att det klias någonstans så börjar det göra det. Kan det bero på något sånt typ omedvetet? Äh säg något smart ni!

Pusspuss!


   
Citera
Ämnesetiketter
Issen

torr hårbotten = mjäll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

torr hårbotten = mjäll

men.. jag ser inga mjäll, har dom gömt sig för mig? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eksem.


   
SvaraCitera

kan vara små insekter som krypit upp i håret på dig när du sovit och grävt sig ner i huden. kanske lagt ägg överallt


   
SvaraCitera

Elmas:

eksem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djävulen:

kan vara små insekter som krypit upp i håret på dig när du sovit och grävt sig ner i huden. kanske lagt ägg överallt

eller upp i näsan och lagt ägg i huvudet bakom hjärnan. så det kliar i hårbottnen. vet att det finns i afrika men inte troligt i sverige


   
SvaraCitera

Har du ens tittat i hårbotten?


   
SvaraCitera

Jag kliade mkt i hårbotten för några veckor sen i minst en vecka. Men det försvann. Det är ju bra att kolla om du har löss elr mjäll innan du skapar tråden -.-


   
SvaraCitera

Mjäll är död hud inte levande varelser...


   
SvaraCitera

läste klitoris i hårbotten lolol


   
SvaraCitera

allergisk mot ditt schampo?[party]


   
SvaraCitera

Du behöver ju inte ha mjäll för att du har torr hårbotten.
Hur ofta tvättar du håret? Är det en gång om dagen bör du tvätta det mer sällan då det bara torkar ut hårbotten att tvätta onödigt ofta.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera