Aviseringar
Rensa alla

Klicka här för att se min idiotiska fundering!


SAAB:
Blir man kanske mer känd som artist om man kommer ut som gay före man fyller 18?

klart man gör, och tatuera dig gärna också, typ såna här scars eller vafan de heter.


   
SvaraCitera

SAAB:

Vill helst inte skriva en låt om mig som inte stämmer... Ingen har någonsin orsakat någon smärta, och jag har egentligen aldrig blivit mobbad...

ljug utta ba he-vete, se bara till att inte bli ertappd. jag tror lejonparten av alla som blivit mobbade eller smärtsade ljuger för att få offerpoäng. funkar för hen, funkar för den.


   
SvaraCitera

titlover:
eftersom inte bögarna är i majoritet i relation till alla hetero så har jag väldigt svårt att se att din sexuella läggning skulle påverka din presumtiva musikaliska framgång positivt. tror att din musikaliska kunskap väger avsevärt mycket tyngre än din sexuella läggning sett i ett framtida långt och framgångsrikt musikaliskt liv.

full med skit, du är, säger Yoda. Vem bryr sig om mukisalisk kunskap. det handlar om story och känslor, och gärna exotiskt utsende. stryka allt det där - man skall se ut som manboy eller slutty negress, då kommer kontrakten.


   
SvaraCitera

Om du blir känd så blir jag din första papparazzi! (A) .. fast det är jag ju redan. Cool


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Om du blir känd så blir jag din första papparazzi! (A) .. fast det är jag ju redan. Cool

Fast en papparazzi är ju nån som smygfotar kändisar, och jag tror inte du har hunnit smygfotat mig än xD


   
SvaraCitera

SAAB:

Fast en papparazzi är ju nån som smygfotar kändisar, och jag tror inte du har hunnit smygfotat mig än xD

Du har ditt största fan här! Blink
Jag har hört din Tutti Frutti låt.. (hade gärna velat höra mer) och vet att du inte bara är en höjdare på att sjunga men också bygga världar, har en egen charm och stil framför kameran. Samt en känsla för mode.

Ordet charm har jag knyckt från en viss person, det är inget ord jag vanligtvis använder men upptäckt att det är väldigt starkt och positivt.. 
(Man måste ju kunna charma sina idoler). Rullar ögonen

Jag minns en gammal känd fotograf som fotade kändisar, men hennes fotografier upptäcktes inte förrän långt senare efter hennes död.
Dessa var analoga tror jag. Något tragiskt hade hänt (droger) men jag är smått avundsjuk på kvinnan faktiskt för killarna hade berättat att de inte ens hade märkt när hon var där och fotade, det hade blivit en vana och hon hade fångat otroligt vackra bilder med många känslor och ansiksuttryck..samtidigt blivit en trogen vän. 

En personlig fotograf behöver du nog tänka på, inte alla som har! Hjärta 
Hoppas du väljer den rätta, jag vet någon som kan få en av de mest blyga personerna att frivilligt stå framför kameran. Det slutar alltid med att de vill ha mer bilder på sig i fortsättningen.. Oskyldig


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Du har ditt största fan här! Blink
Jag har hört din Tutti Frutti låt.. (hade gärna velat höra mer) och vet att du inte bara är en höjdare på att sjunga men också bygga världar, har en egen charm och stil framför kameran. Samt en känsla för mode.

Rodnar


   
SvaraCitera