Aviseringar
Rensa alla

Klipper ni håret hemma eller hos frisör?


Aldrig klippt mig hos frisör Cool


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

reben:
alltie frisör. gått t henne i 8 år, kmr aldrig byta. behöver inte ens säga hur jag vill ha d =)

har du haft samma frisyr i 8 år?


   
SvaraCitera
reben

penja:

har du haft samma frisyr i 8 år?

typ med små förändringar


   
SvaraCitera

penja:

är också ute efter en page tror jag. vill låta luggen växa lite mer bara. 
hur menar du att det är skit? ojämt? slitet? 
kapade ca 7 cm hemma igår, och mitt hår känns väldigt friskt i jämförelse med innan.

Jag har typ alltid haft samma frisörer (en äldre som klippte mig när jag var ung som slutat nu och en kompis som klippt mig senaste år men flyttat ifrån henne) och inte hittat någon jag vill gå till. Sen har jag alltid blekt håret hemma, men i februari så glömde jag färgen i och hade sönder det mesta håret Ledsen Har klippt bort det värsta men det är liksom ganska ojämt pga var slitet i olika längder. 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

reben:

typ med små förändringar

va tråkigt...  haha. 

FruLiten:

Jag har typ alltid haft samma frisörer (en äldre som klippte mig när jag var ung som slutat nu och en kompis som klippt mig senaste år men flyttat ifrån henne) och inte hittat någon jag vill gå till. Sen har jag alltid blekt håret hemma, men i februari så glömde jag färgen i och hade sönder det mesta håret Ledsen Har klippt bort det värsta men det är liksom ganska ojämt pga var slitet i olika längder. 

aa okej. blekmedel är läskigt alltså.. skulle vilja bleka en gång för att kunna färga en ljusare röd färg på mitt hår sen, men jag vet inte..  tycker också det är lite läskigt det där med att gå till nya frisörer. det är nog en av anledningarna till att jag klippt själv flera gånger. men den största anledningen är nog att jag är så otålig, och vill göra förändring nu nu nu när jag fått en ide. 


   
SvaraCitera

mitt hår börjar kännas torrt och tråkigt längst ner, borde klippa av det. vill gå tillfrisör men ahr typ inte råd än, får nog tvinga nån igen


   
SvaraCitera

tar alltid hemma sj. med trimmer. snaggat is the shit.


   
SvaraCitera

penja: Ja, helt själv.

Då jag snaggar ner till 1mm så blir det billigast att göra allting själv 🙂

penja: OBS! rakar man sig själv, så räknas det som "jag klipper mig inte" !

lol whut?
Det blir ju ändå typ klippt fast man rakar av allt hår?
Eller hur tänker du?


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Xisco: lol whut?
Det blir ju ändå typ klippt fast man rakar av allt hår?
Eller hur tänker du?

ville i min poll få fram vilka som vågar klippa sig själva. klippa med sax. det är väldigt svårt att göra på sig själv. det är ganska riskfyllt att göra. alternativt, vilka som inte bryr sig om att ha noggrant klippt frilla. 

kom dock på nu att fokusen i min poll mer råkade hamna på om man lägger pengar på sin frilla eller ej. hm.. 


   
SvaraCitera
reben

penja:

va tråkigt... haha.

ok =)


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

reben:

ok =)

tycker du inte? menar inte att du har tråkig frilla. men jag har haft kanske 50 frillor tio år tillbaka. 


   
SvaraCitera

eftersom jag har afrikanskt hår så klipper jag hemma


   
SvaraCitera

frisör

har 1 kompis som klippt mig 1 gång också


   
SvaraCitera

Frisör. Har ingen koll på hur man klipper hår.


   
SvaraCitera

penja: Nej, går till frisören.


   
SvaraCitera