Aviseringar
Rensa alla

klippte av mitt hår


Ämnesstartare

typ 1 dm

kul


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

typ 1 dm

kul

Tänkte ta lite mindre jag, men sen har jag ingen decimeter att klippa av heller...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur kort blev det då?


   
SvaraCitera
höna

ska klippe luggen min idag jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Tänkte ta lite mindre jag, men sen har jag ingen decimeter att klippa av heller...

raka av allt

Luther Blissett:

hur kort blev det då?

till axlarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

ska klippe luggen min idag jag

Vill också men vågar inte, har förstört den så många gånger. tkr att den är för lång trots att den är typ fyra cm över ögonbrynen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funderat på att göra detsamma pga det tovar sig bara, men jag tar aldrig tag i det i alla fall.


   
SvaraCitera
höna

amsi:

Vill också men vågar inte, har förstört den så många gånger. tkr att den är för lång trots att den är typ fyra cm över ögonbrynen

haha har under ögonen nu, brukar ha typ 2 cm över. ah den får ju inte bli fööööööör kort! kan se lustigt ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

till axlarna

härligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

haha har under ögonen nu, brukar ha typ 2 cm över. ah den får ju inte bli fööööööör kort! kan se lustigt ut.

jo, jag gillar kort! är ful med lång lugg. det är asjobbigt att låta den växa ut.

nykterist:

funderat på att göra detsamma pga det tovar sig bara, men jag tar aldrig tag i det i alla fall.

göre!


   
SvaraCitera
höna

amsi:

jo, jag gillar kort! är ful med lång lugg. det är asjobbigt att låta den växa ut.

jag med, hata lång lugg, har nu, men ska klippa pga orkar inte växa ut som jag tänkte haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

raka av allt

Tänkte typ det, ja! Inte exakt allt... men väldigt nästan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

jag med, hata lång lugg, har nu, men ska klippa pga orkar inte växa ut som jag tänkte haha

du passar bra i lugg ju!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

visarååå


   
SvaraCitera