Aviseringar
Rensa alla

klocka, yes? no?


Ämnesstartare

Jag letar efter en ny klocka som jag kan önska mig i julklapp. Jag vill inte ha nån märkesklocka men hittade den från d&g som jag tycker är helt fantastiskt. Jag kommer få betala ungefär halva klockan själv, alltså 1000kr, den kostar 2000kr. Vad tycker ni om den? Är den värd de pengarna? skiter fullständigt i att det är ganska billigt för en d&g, jag bryr mig inte om märket. mm. fördelar, nackdelar, go!

Image


   
Citera
Ämnesetiketter

nice


   
SvaraCitera

Onödigt dyr, men dock fin urtavla. Fult armband.


   
SvaraCitera

Pro: du tycker om den
Con: ingen annan gör det

Pro-Con: ingen annan kommer heller därför att stjäla den
Con-Pro: Alla kommer tycka du är märklig

[smile]


   
SvaraCitera

usch


   
SvaraCitera

Den var snygg


   
SvaraCitera

ful. [sad]


   
SvaraCitera

Human:

Är den värd de pengarna?

Om du gillar den så är den antagligen värd pengarna för dig, 2000kr är ju ändå ganska hanterbart.

Det är ju dock ingen kvalitetsklocka, det är snarare ett smycke/accessoar som kan visa tiden. Kräver ju också lite crazy klädstil för att bli riktigt snygg.


   
SvaraCitera

snygg, men de kunde ha skippat siffrorna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den är ju helt klart unik, jag hade dock inte lagt 2000kr på den om inte precis alla delar av den stämt med idealbilden för den ultimata klockan.

M.a.o: Jag hade inte köpt den och jag tycker inte att du skall köpa den om du tvekar det minsta på någon av delarna förutom urtavlan.


   
SvaraCitera

En nak del är att det är onödigt att köpa en så dyr klocka. Det finns väl för typ 50 kr.


   
SvaraCitera

Jag gillar min klocka
Image

Image

Ja den har stannat, måste gå till urmakaren och skaffa ett nytt batteri


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera