Aviseringar
Rensa alla

Klotter eller våldtäktsmen?


Ämnesstartare

Vad väljer ni?? Ska poliser satsat mer på Skadegörelse en Barnsex och våldtäkter tycker ni det? En hus fasad förstörd eller en kvinnas liv förstörst?


   
Citera

looptroop:

Ska poliser satsat mer på Skadegörelse en Barnsex och våldtäkter tycker ni det?

Barnsex och våldtäkter så klart.


   
SvaraCitera

Vem fan bryr sej om kvinnor[shake]


   
SvaraCitera

looptroop:

Vad väljer ni?? Ska poliser satsat mer på Skadegörelse en Barnsex och våldtäkter tycker ni det? En hus fasad förstörd eller en kvinnas liv förstörst?

Jag tycker klottrare kan sluta klottra så polisen kan satsa mer tid på att förebygga våldtäkter.


   
SvaraCitera

smörgåsbord:

Barnsex och våldtäkter så klart.


   
SvaraCitera
kachin

klotter gör att man stannar till i ensliga tunnlar för o kolla
då passar våldtäktsmännen på o hoppar fram!
så bort med klottret först självklart!


   
SvaraCitera

pretty obvious?


   
SvaraCitera

aristoteles:

Jag tycker klottrare kan sluta klottra så polisen kan satsa mer tid på att förebygga våldtäkter.

De är ju inte direkt tvingade att prioritera klottret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi har ingen special grupp för våldtäkt men för klotter står det verkligen rätt till där uppe!


   
SvaraCitera

aristoteles:

Jag tycker klottrare kan sluta klottra så polisen kan satsa mer tid på att förebygga våldtäkter.


   
SvaraCitera

smörgåsbord:

Barnsex och våldtäkter så klart.


   
SvaraCitera

Maj Lis Lööw:

De är ju inte direkt tvingade att prioritera klottret.

Nej, det är idiotiskt, men uppenbarligen prioriterar dom klotter ändå, och då är det lika bra att hjälpa att minska våldtäkter genom att inte klottra? Vad är viktigare, att få rita på väggar, eller att en kvinna inte blir våldtagen?^^


   
SvaraCitera

Jag tycker våldtäktsmän kan sluta våldta så polisen kan satsa mer tid på att förebygga klotter.


   
SvaraCitera

looptroop:

Vad väljer ni?? Ska poliser satsat mer på Skadegörelse en Barnsex och våldtäkter tycker ni det? En hus fasad förstörd eller en kvinnas liv förstörst?

jag tycker att du ska sluta skriva som en mongoloid...


   
SvaraCitera

aristoteles:

Nej, det är idiotiskt, men uppenbarligen prioriterar dom klotter ändå, och då är det lika bra att hjälpa att minska våldtäkter genom att inte klottra?

Eller så ser man till att de prioriterar sånt som är viktigare? Tycker att man kan kräva det med tanke att deras lön betalas med våra skattepengar.


   
SvaraCitera