Aviseringar
Rensa alla

Klurigt svar


Ämnesstartare

En intressant kille har skrivit på sin (för ett tag sen) facebook att han ska spendera tid med sin högerhand. Jag frågade på sms om han brukar göra det ofta (för att "avslöja"). Hans svar blev: Japp 🙂 dåråå?

Känner för att svara med ett smart, klurigt och kul svar. Tips? 😀


   
Citera

säg att du är roligare att umgås med [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja men typ i den stieln!


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaa det är sant, folk driver om sånt nu för tiden..


   
SvaraCitera

"Hur många ställningar kan den?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaa det är sant, folk driver om sånt nu för tiden..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

"Hur många ställningar kan den?"

haha! bäst. Men måste ha ett svar på varför jag undrar också..


   
SvaraCitera

du pratar med mig som att jag vore en gammal tant [zzz] klart jag vet att folk skojar om sånt
fattar bara inte grejen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nejdå, men jag är inte speciellt pryd i munnen! 🙂 Skämtar otroligt mycket om sexuella saker, är dock otroligt oslampig av mig annars. Knepigt sånt där


   
SvaraCitera

majkeen:

haha! bäst. Men måste ha ett svar på varför jag undrar också..

Du behöver ju inte svara direkt på den. Om du ställer exempelvis den frågan jag föreslog är han antingen kreativ och hittar på något "tokigt" eller så säger han ungefär "Haha, bara en," där du kan svara "Kan du gissa hur många jag kan?"

D.v.s. om det är flirtande du är ute efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Du behöver ju inte svara direkt på den. Om du ställer exempelvis den frågan jag föreslog är han antingen kreativ och hittar på något "tokigt" eller så säger han ungefär "Haha, bara en," där du kan svara "Kan du gissa hur många jag kan?"

Ja det är sant.. Men om jag skriver så så blir det ju som att jag vill ligga med honom, vilket jag absolut inte skulle göra inom de närmsta månaderna.. Låter lite för billigt också, är bara 17 och då känns det lite väl


   
SvaraCitera

majkeen:

Ja det är sant.. Men om jag skriver så så blir det ju som att jag vill ligga med honom, vilket jag absolut inte skulle göra inom de närmsta månaderna.. Låter lite för billigt också, är bara 17 och då känns det lite väl

Vad är det du vill då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vad är det du vill då?

Jag vet fan inte, lära känna honom?.. Jag är en väldigt oseriös människa på sms och driver ofta om sjuka saker. Men man vill ju inte verka för seriös


   
SvaraCitera

majkeen:

Jag vet fan inte, lära känna honom?.. Jag är en väldigt oseriös människa på sms och driver ofta om sjuka saker. Men man vill ju inte verka för seriös

"Någon gång kan du ju prova vänsterhanden och ha trekant."

Eller

"Blir inte vänsterhanden svartsjuk då?"


   
SvaraCitera