Aviseringar
Rensa alla

Klusterfuk


Ämnesstartare

så jävla bääääääääääääääääääääst!!!!

Tech N9ne [love][love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har jag drömt det eller är inte tech9 lite av ett sånt där skönt conspiracynut okså`?

jagh har föresten döpt mitt spreadsheet till clusterfuck to the poorhouse efter jon stewart och hans briljanms


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Har jag drömt det eller är inte tech9 lite av ett sånt där skönt conspiracynut okså`?

haha vad är conspiracynut för nåt? tror mdu får förklara det lite närmare. lyssna förresten på det där! åå jag är helt uppspelt nu!!

dazed:

jagh har föresten döpt mitt spreadsheet till clusterfuck to the poorhouse efter jon stewart och hans briljanms

hahaha grymt namn!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Tech N9ne [love][love]

[love][love][love]
Sett nya videon till "Am I A Psycho"??

Vad tycker du om denna snubben?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Sett nya videon till "Am I A Psycho"??

hell yeah jag har!! tycker dock videon kunde vart lite bättre men älskar låten!! va gilaru mer Tech N9ne då??

haha naee klarar inte riktigt av hans röst ärligt talat, den är rätt jobbig. gillar Hopsin mycket mer. de två grejar ju rätt mycket tillsammans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hell yeah jag har!! tycker dock videon kunde vart lite bättre men älskar låten!!

Håller med men tycker ändå den var helt okej [cute]

patrick bateman:

va gilaru mer Tech N9ne då??

Helt ärligt, det mesta men har några favoriter. Bara för det så hittar ja inte den jag tycker allra bäst om. Men länkar några andra:

patrick bateman:

haha naee klarar inte riktigt av hans röst ärligt talat, den är rätt jobbig.

Människor som är med för mainstream verkar ha svårt för honom i och med att han inte låter som alla andra. jag gillar däremot hans sound väldigt mycket. ja Hopsin är också grym! Du har bra musiksmak mannen! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bitch please.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Håller med men tycker ändå den var helt okej

haha ja den var ju inte kass tyckte jag, men kändes lite som den blev så hyperhypad så när den väl kom var den bara okej. aja spela roll, grym låt iaf och det är viktigast tycker jag

Zapetta:

Helt ärligt, det mesta men har några favoriter. Bara för det så hittar ja inte den jag tycker allra bäst om. Men länkar några andra:

haha typiskt. älskar shadows on the road [love] den är grym. älskar hela det albumet låten är med på [love] lyssnade du på de låtarna jag länkade här då? från nya EP:en

Zapetta:

Människor som är med för mainstream verkar ha svårt för honom i och med att han inte låter som alla andra. jag gillar däremot hans sound väldigt mycket. ja Hopsin är också grym! Du har bra musiksmak mannen!

haha ja kan nog vara nåt sånt, men han är säkert grym om man vänjer sig. coolt att du gillar honom [y] gillar honom tex i Hopsins låt Im Not Crazy, den är awesome! mm Hopsin är så jäkla skön. haha tack, du med [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mousserande:

Bitch please.

Red Nose asså [love]

okej ska också länka favoriter. grym lista btw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

gillar honom tex i Hopsins låt Im Not Crazy,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

grym låt iaf och det är viktigast tycker jag

Precis [love]

patrick bateman:

haha typiskt. älskar shadows on the road [love] den är grym. älskar hela det albumet låten är med på [love] lyssnade du på de låtarna jag länkade här då? från nya EP:en

Nä men ska nu [love]

patrick bateman:

haha ja kan nog vara nåt sånt, men han är säkert grym om man vänjer sig. coolt att du gillar honom [y] gillar honom tex i Hopsins låt Im Not Crazy, den är awesome! mm Hopsin är så jäkla skön. haha tack, du med [smile]

Mycket möjligt, fast jag fastnade för honom så fort jag hörde min sambo spela hans musik. Så ah.. vi alla är väl olika. Haha tycker det är kul att hitta folk som lyssnar på icke mainstream.. trodde du bara var inne på Eminem [bigsmile]

jag älskar de båda för hur de är. Som små vilda kaniner, vill ha dom i en påse och typ.. ah.. helt galna [blush][bigsmile] venne vad det är jag försöker säga [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mousserande:

r.

hört de två, de gillar jag. speciellt hans Kush. den är bra

Zapetta:

Precis

[smile]

Zapetta:

Nä men ska nu

niice [bigsmile]

Zapetta:

Mycket möjligt, fast jag fastnade för honom så fort jag hörde min sambo spela hans musik. Så ah.. vi alla är väl olika. Haha tycker det är kul att hitta folk som lyssnar på icke mainstream.. trodde du bara var inne på Eminem

haha jepp antagligen, ibland går det direkt och ibland tar det tid. din sambo verkar också ha bra musiksmak då [y] haha ja jag håller med, det är jäkligt kul faktiskt, är rätt ovanligt med ibland [n] haha nejdå, jag gillar all hiphop och även massa annat även om Eminem alltid är nummer 1.

sen gillar jag nog Hopsin jäkligt mycket då han påminner om en ung Eminem jäkligt mycket [y]

hahaha vadfan? nejdu jag vet inte heller vad du vill ha sagt, men ja kul med folk som är som de är iaf. fast kaniner och påsar? haha låter fint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

påse

älgknän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

speciellt hans Kush

Äääääälskar den [love]

patrick bateman:

din sambo verkar också ha bra musiksmak då [y]

ja för det mesta så är den awesome, det är han som får mig att lyssna på den här typen av musik [cute] Det är förövrigt Mousserande som är min sambo if you didn't know.

patrick bateman:

haha nejdå, jag gillar all hiphop och även massa annat även om Eminem alltid är nummer 1.

Ah nice! Eminem ligger mig väldigt nära [love] också. han kommer alltid var en av favoriterna.

patrick bateman:

hahaha vadfan? nejdu jag vet inte heller vad du vill ha sagt, men ja kul med folk som är som de är iaf. fast kaniner och påsar? haha låter fint

HAHAHAHA
men ja jag skyller på trötthet [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mousserande:

älgknän.

Tard [love]


   
SvaraCitera