Aviseringar
Rensa alla

Klyva tunga


Ämnesstartare

Vet att Ed gör det, men finns det någon annan studio i sverige som också gör det?. Vill gärna ta reda på vem som hållt på längst och är säkrast/bäst/smidigast.


   
Citera
Ämnesstartare

Federal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter lite efterforskning så tror jag att det blir hos Ed istället, känns enklast så.. Måste bara hora ihop lite pengar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Göre själv![bigsmile]

Icke!, gjorde bröstvårtor själv igår [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Icke!, gjorde bröstvårtor själv igår [bigsmile]

Haha vafan! 😀
Kom jag kan klyva din tunga [wink] har såndär fet köttkniv hemma, bara lägga den på skärbrädan sen sköter jag resten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Såååå mycket kommer du inte blöda. Vem skulle vilja ha det btw.

Om man tar 4 dl blod när man lämnar blod så kan du räkna med att man blir av med det dubbla när du klyver tungan.

yeahbiteme:

Han har slutat. Tror han ska börja pierca hos Micke i Skövde.

Vet du varför han sluta ? Jag tänkte ju skära och bränna nu i höst och sen så ser jag att inte andreas finns kvar. Känns så jävla trist för det var med honom jag pratat motiv och placering osv med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Degklumpen:

tungan

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

man

Förresten. Är det möjligt att fortfarande ha kvar venoms efter att man klyvt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

Vet du varför han sluta ?

Ja, typ. Vet ej om det är offentligt däremot så det är ingenting jag känner för att gå in på såhär i ett öppet forum. Kanske kan ta det någon annanstans. Fattar om det känns surt för dig :/ Skriv till honom på internet eller något (vet iaf att han har helgon) och hör efter var han tagit vägen. Om det nu är så att han ska flytta härifrån så kanske det ändå är värt att åka en bit om du ville att just han skulle göra det liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeahbiteme:

Ja, typ. Vet ej om det är offentligt däremot så det är ingenting jag känner för att gå in på såhär i ett öppet forum.

Skriv ett pm till mig eller ta det över msn ? Skulle gärna vilja veta blivit allt mindre besök på federal då jag jobbar för långt bort.

yeahbiteme:

Om det nu är så att han ska flytta härifrån så kanske det ändå är värt att åka en bit om du ville att just han skulle göra det liksom?

Ja precis jag känner mig tryggast med honom eller lex men annat då Andreas har gjort typ allt utom Tungan och handweben på mig.

massgrav:

Förresten. Är det möjligt att fortfarande ha kvar venoms efter att man klyvt?

Ja det är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

Ja det är det.

soft


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

soft

letar du bara info nu eller ska du faktiskt göra det ? Kul idé! verkligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

ska du faktiskt göra det

Jag har pratat lite med Eddie till och från och ifall pengarna kommer in så blir det av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Jag har pratat lite med Eddie till och från och ifall pengarna kommer in så blir det av.

mm okey glöm inte bort att ge oss lite bilder ! det skulle vara ögongodis för mig ^^ Vad går ingreppet ungefär på ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

ungefär på

Svårt att avgöra, men runt 3500-4500 beroende på tidsåtgång osv.

Stargazer:

bort att ge oss lite bilder

Mer än gärna, måste bara ordna en kamera först.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Verkar dessvärre som att Ed inte är med på det, så det får bli en liten trip ner till malmö och anatomorph!


   
SvaraCitera