Aviseringar
Rensa alla

Klyva tunga


Ämnesstartare

kexx:

jo. men den är jävla tuff, måste jag säga

Jo de första veckorna brukar den vara det. Jag har tröttnat helt på skiten funkar inte för mig använder mina händer för mycket. Brukar dock pierca skiten själv ganska ofta bara för att leka lite men sen ta bort efter någon timma. Hur länge fick dina vänner ha kvar sina ?

massgrav:

Svårt att avgöra, men runt 3500-4500 beroende på tidsåtgång osv.

Oj det gick på så pass. Det är ju ett rätt stort ingrepp iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

Oj det gick på så pass

Ringt runt och kollat överallt och det är väl ungefär vad det skulle kosta ifall man gör det i danmark eller norge, finns så få som gör det här i sverige. Eddie gjorde det inte öht längre, men anatomorph tog ungefär 1300 för ingreppet, någonting som var lite mer resonabelt än en biljett till danmark..

Edit;
Eller ja, eddie gör det men dock inte med vemsomhelst som jag uppfattade det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börjar dra ihop sig snart!


   
SvaraCitera

Åh, pics sen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

pics

Nej


   
SvaraCitera

massgrav:

Nej

[sad]


   
SvaraCitera

massgrav:

Verkar dessvärre som att Ed inte är med på det, så det får bli en liten trip ner till malmö och anatomorph!

Gör inte Ed det längre? why? eller ag, om han gör det men bara på vissa, why igen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tsim:

han gör det

Tsim:

bara på vissa

Tsim:

why

Ring och fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

man skär ju av en del av tungan.

Man skär inte av en del av tungan, man klyver den. När det har läkt så har man en fullt fungerande tunga (eller om man föredrar att kalla det för två tungor i fortsättningen), så förstår inte riktigt på vilket sätt man förstör den? Sålänge du inte syftar på skillnaderna rent utseendemässigt iofs, men i så fall så är det ju mest en smaksak gällande hurvida man "förstör" den eller ej.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tsim:

om han gör det men bara på vissa, why igen?

Nu vet jag iofs inte hur just han resonerar men det känns som att oftast när en piercare nekar någon att göra något lite "extremare" (eller ett mindre ingrepp också för den delen), så handlar det helt enkelt om intrycket av kunden. Det kan t.ex. vara att det verkar ogenomtänkt, personen verkar inte vara tillräckligt mogen i sitt beslut eller har brist på förståelse för vad man ger sig in på etc. Det behöver ju givetvis inte alltid handla om att personen i fråga är omogen eller okunnig heller för den delen, utan bara att piercaren inte känner kunden tillräckligt väl för att veta vad hon/han går för. Anledningarna kan nog vara väldigt många olika.


   
SvaraCitera

yeahbiteme:

Anledningarna kan nog vara väldigt många olika.

Oki, tänkte väll att det var ngt sådant. Men aja, då vet jag på ett ungefär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeahbiteme:

På vilket sätt menar du att man förstör den? Som DeathOrGlory nämner så förstör du antagligen kroppen på ett flertal sätt som egentligen är mycket mer skadligt för din kropp än skadorna av att klyva tungan.

jasså ? som vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska jag vara ärlig så ser det skitskoj ut.
Jag ser även en viss potential vid oralsex..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

[y]


   
SvaraCitera

Calmbodymod i stockholm gör det efter konsultation (då de tar sig rätten att neka).

http://www.calmbodymod.com


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helena NÄTVANDRARNA:

Calmbodymod i stockholm

Synd att deras Galleri var så pass tomt [sad].
Inte en endaste extrem bild fastän de radat upp en lista med extrema grejor de utför...
Det som hade varit så kul att se hur personen gör Scarification... eller i alla fall få se resultat av en klyvad tunga.
Hur ny är studion egentligen?

Den första personen som klyvar tungan där och inte känner dem överhuvudtaget må fan vara modig, eftersom varken deras Galleri eller hemsidan i sig är imponerande... än!

Man blir dock lite sugen att ta sig dit och bara kolla lite hur det ser ut i området och studion [y]
synd att det ska vara sådana överpriser på att pierca sig här nere i Sthlm...


   
SvaraCitera

Ja det är trist, men de är precis nyöppnade (några månader bara). Chai som jobbar där har arbetat bl.a. hos East Street i flera år.

Jag ska inte sitta här och göra reklam för dem, men det är dit jag går och piercar mig iaf. [crazy]


   
SvaraCitera