Aviseringar
Rensa alla

kmr bli 1 kaka


Lounge
Ämnesstartare

fan va makt skit man äter under jul 😛

men har börjat nöja mig med min vikt

d är bra

alltså vill ej vara jättesmal, är rätt ointressant

kanske kmr med åldern

jag har också börjat bli en jävla kärring när jag åker bil, skiträdd
skittrött dagen efter jag druckit
intolerant mot stress

kärringstyle here we go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har ni ätit mkt o är ni nöjd med er vikt o börjar ni få kärring/gubbegenskaper


   
Citera
Ämnesetiketter

har ätit alldeles för mycket onyttigheter de senaste veckorna, måste gå tillbaks till indisk och jamaicansk kost känner jag.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Livtrasir:

har ätit alldeles för mycket onyttigheter de senaste veckorna, måste gå tillbaks till indisk och jamaicansk kost känner jag.

låter som en intressant kost

hur går den till?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

här är en fin video o söt låt


   
SvaraCitera

Lounge:

låter som en intressant kost

hur går den till?

att äta som indier och jamaicaner, dvs. mycket grönsaker och stark chili (riktigt stark sådan bränner även fett rätt bra), känns både nyttigare och godare


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Livtrasir:

att äta som indier och jamaicaner, dvs. mycket grönsaker och stark chili (riktigt stark sådan bränner även fett rätt bra), känns både nyttigare och godare

låter najs

har du något asbra recept jag verkligen inte får gå miste om kan du skriva det pga är intresserad av mat


   
SvaraCitera

Lounge:

har du något asbra recept jag verkligen inte får gå miste om kan du skriva det pga är intresserad av mat

http://www.jamaicatravelandculture.com/food_and_drink/brown-stew-chicken.htm är mkt gott, går att (tre)dubbla mängden peppar (använd habanero om du inte på något magiskt vis har tillgång till scotch bonnet) och fungerar utmärkt att byta ut kycklingen mot vegetariskt alternativ om så önskas.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Livtrasir:

är mkt gott, går att (tre)dubbla mängden peppar (använd habanero om du inte på något magiskt vis har tillgång till scotch bonnet) och fungerar utmärkt att byta ut kycklingen mot vegetariskt alternativ om så önskas.

ser fett gott ut, men om jag fattar rätt så ska man fritera kycklingen? är inte det knepigt?


   
SvaraCitera

Lounge:

kärringstyle here we go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aw lunge [blush]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Tickstart:

aw lunge [blush]

hehe aa vebt


   
SvaraCitera

Nee har inte ätit mycket, gillar inte julmat så mycket. Nee jag är inte nöjd med min vikt men skitsamma. Nää jag tror inte jag har några kärringgrejor än. Men jag vet inte. Det är sent. Natten är kommen.


   
SvaraCitera

mm samma here sistah
men jag har börjat tänka i lite omedvetna dåliga kroppsbanor och det är dåligt. fattas bara att jag ska börja banta lr någe liksom. näe fyfan för åldern.


   
SvaraCitera
zIGGE

nej, bli aldrig en kaka


   
SvaraCitera

Lounge:

ser fett gott ut, men om jag fattar rätt så ska man fritera kycklingen? är inte det knepigt?

fry=steka, deep fry=fritera [smile]


   
SvaraCitera

mmh har nog ätit typ 1 ton julgodis och kakor i helgen. har säkert gått upp snormycket men vågar inte väga mig[sad]

går nu på min post-julgodis-diet dock[blush]


   
SvaraCitera