Aviseringar
Rensa alla

Knäad mellan benen


Ämnesstartare

Jag har blivit knäad mellan benen av en av mina kompisar och har nu mycket ont. Den är dessutom blå och öm, och det gör ont när jag rör mig. Vad ska jag göra för att lindra smärtan? Vill inte gå till vårdcentralen.


   
Citera
Ämnesetiketter

Resurrectio: Vill inte gå till vårdcentralen.

vrf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Därför


   
SvaraCitera

bestämde du dig för att lägga upp en tråd på um det första du gjorde kan det la inte vara så jävla farligt. ring vårdguiden lr nått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du vet inte ens hur ont det gör. Så var tyst med dig. Jag tänker inte kontakta några instanser om det inte är absolut nödvändigt.


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Du har rätt, vi vet inte hur ont det gör. Antingen får du googla men jag säger också att du borde gå till vårdcentralen för sånt kan va allvarligt. ps idiot till vän du har 


   
SvaraCitera

Lägg något kallt mot


   
SvaraCitera

se om d blir bättre om ngn dag annars bör du verkligen uppsöka vårdcentralen fast du ej vill


   
SvaraCitera
Draug

Schyssta polare du har :S ska väl iofs inte uttala mig, fick näsbenet avslaget på flera ställen av en vän, men jag kan inte lasta honom för det han var inte sig själv på långa vägar när det hela inträffade. 
Vänta o se om det blir något bättre inom de närmsta dagarna, om inte bör du nog kolla upp det. Känsliga grejer det där som hänger och dinglar 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var inte helt min kompis fel eftersom jag sparkade honom först. Men får testa att lägga is på. Eller runt någon handduk så jag inte får frysskador. Det har dock blivit bättre nu.


   
SvaraCitera