Aviseringar
Rensa alla

Knappar


Ämnesstartare

Hejsan,

Var kan man beställa knappar ( Inte sådana knappar som har nålgrej, utan knappar som man har på jackan)? Kan man designa en egen knapp? Vill ha en speciell mönster på min som jag tycker om.

Tack på förhand![smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

va?


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

va?

Alltså, jag menar knappar som man har till jackor ( liknar en svart rock fast kortare). Förstår du vad för sorts "knapp" jag menar nu? [cute]


   
SvaraCitera

Dream:

Alltså, jag menar knappar som man har till jackor. Förstår du vad för sorts "knapp" jag menar nu? [cute]

ja, men nej. designa en egen?


   
SvaraCitera

Jag har också tänkt på det, men har aldrig sett något sådant.


   
SvaraCitera

Manschettknappar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ja, men nej. designa en egen?

Jag hade för mig att man kunde göra det. [cute]

Oväntad:

Jag har också tänkt på det, men har aldrig sett något sådant.

Ja, jag kom på det idag. Vill gärna ha speciella knappar till jackan. Skulle bli snyggt.[sad]

My dreams are her:

Manschettknappar?

Nej, en sådan här sorts knapp:


   
SvaraCitera

Dream:

Jag hade för mig att man kunde göra det. [cute]

ja det kanske man kan [smile]


   
SvaraCitera

Dream:

?

Om det inte är ett speciellt mönster du vill ha så kanske man kan göra själv...?


   
SvaraCitera
kachin

köp i en textilaffär o måla om den(eller nåt) själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Om det inte är ett speciellt mönster du vill ha så kanske man kan göra själv...?

Jag vet vilken mönster jag vill ha, men vet inte riktigt om den finns eller om det ens går att göra en egen.[sad]

kachin:

köp i en textilaffär o måla om den(eller nåt) själv?

Jag är inte så bra på att måla.


   
SvaraCitera
kachin

Dream:

Jag är inte så bra på att måla.

övning ger färdighet [wink]


   
SvaraCitera

Dream:

Nej, en sådan här sorts knapp:

Men de har ju hål. Försår inte vad du menar för knappar annars, vissa knappor som sitter på jackor går inte att sätta tillbaka igen för de är inhäftade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Försår inte vad du menar för knappar annars, vissa knappor som sitter på jackor går inte att sätta tillbaka igen för de är inhäftade.

Aha, men jag menar sådana där knappar som man har på rockar. Men en knapp med nålgrejs kanske också går bra att ha på rocken? Dock är jag rädd att det sticker mig i brösten eller något, men vill gärna designa en egen. [cute]


   
SvaraCitera