Aviseringar
Rensa alla

KNARK!!


Ämnesstartare

Vilka knark har du testat ?  
Hur länge sen var det? 
Håller du på med det än idag? om nej! kommer du att använda dem i framtiden?

Jag själv har testat - Cannabis, Hash och Ecstasy. 
Stolt? nej det är inte något man ska vara stolt eller skämmas för heller men det beror på i fall man har hamnat i en allvarligare situation där man inte kan hantera sina behov och känslor ORSAKAT av droger. 

Erfarenhet? självklart! man lever tyvärr bara en gång och får tyvärr inte chansen att leva ett annat liv med förra livets upplevelser ( i alla fall finns inget bevis på min teori eller något som motsäger det jag skriver här).

Om du ska göra det? Det får bara du bestämma men jag rekommenderar inte för alla eftersom ''alla'' är tyvärr inte förberedda för sånt  (men hur förbereder sig man för något sånt) det kan man inte rättare sagt. 

De som har mer kontroll över sig och  ha det mera ''samveten'' KANSKE kan de testa detta utan något problem. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Vilka knark har du testat? 
Cannabis, MDMA, Psilocybin

Hur länge sen var det?
Sen jag testade första substansen, 3 år sedan. 

Håller du på med det än idag? om nej! kommer du att använda dem i framtiden?
För tillfället så brukar jag ingenting, inte ens legala droger. Men kommer säkert göra igen inom en inte alltför avlägsen framtid. 


   
SvaraCitera

testat: hash, kokain, amfetamin, ecstasy 
senast: runt nyår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
testat: hash, kokain, amfetamin, ecstasy 
senast: runt nyår

Hur var det att testa Kokain? beskriv känslan! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Vilka knark har du testat? 
Cannabis, MDMA, Psilocybin

Hur länge sen var det?
Sen jag testade första substansen, 3 år sedan. 

Håller du på med det än idag? om nej! kommer du att använda dem i framtiden?
För tillfället så brukar jag ingenting, inte ens legala droger. Men kommer säkert göra igen inom en inte alltför avlägsen framtid. 

Psilocybin, Vad är detta och hur känns det? 


   
SvaraCitera

testat: koffein, alkohol

senast: typ igår
 

öh


   
SvaraCitera

Identitet: Psilocybin, Vad är detta och hur känns det?

Det aktiva halucinogena ämnet som finns i en del svamp. Svårt att beskriva känslan, det lär man sig lättast genom att testa (även om jag inte aktivt rekommenderar det). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :
testat: koffein, alkohol

senast: typ igår
 

öh

I like it!  Ja, det var smart av dig !  men det jag syftade var nog droger såsom '' Cannabis, heroin,   hallucinogener mm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Det aktiva halucinogena ämnet som finns i en del svamp. Svårt att beskriva känslan, det lär man sig lättast genom att testa (även om jag inte aktivt rekommenderar det). 

Nej precis!  men testade du med kompisar på fest eller bara för skojs skull?


   
SvaraCitera

Identitet:

I like it!  Ja, det var smart av dig !  men det jag syftade var nog droger såsom '' Cannabis, heroin,   hallucinogener mm.

menar du narkotikaklassade preparat? annars: vad menar du, exakt? hur lyder din definition av "knark"?


   
SvaraCitera

Identitet: Nej precis!  men testade du med kompisar på fest eller bara för skojs skull?

Testade med ett par kompisar för att jag var nyfiken. Svamp är i min mening inget som man "festar" på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

menar du narkotikaklassade preparat? annars: vad menar du, exakt? hur lyder din definition av "knark"?

Gud vad petig du var!  men bara för din skull !! så är frågan så här  ... 
Har du tagit droger mpt:hv? alternativ du kan välja på droger :  Cannabis, Hash, Anfetamin och Kokain! OBS! frågan är bara till MPT:HV 


   
SvaraCitera
reben

får man bara välja dom 4 : (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Testade med ett par kompisar för att jag var nyfiken. Svamp är i min mening inget som man "festar" på.

jaha det låter trevlig! hehe 
Hahaha det är sant! en tjej som bodde i bålsta testa svamp och enligt hon var hon vaken mer än 14 timmar och det var inget kul upplevelse. hahaha! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
får man bara välja dom 4 : (

Nej Nej .. du får välja va du vill. jag bara skrev det eftersom människan var lite petig så jag begränsade valmöjligheter!! 


   
SvaraCitera