Aviseringar
Rensa alla

KNARK!!


Draug

vill inte gärna rada upp mina intag här.Känns som listan blir för lång, men har testat en del och är ganska insatt i hur det fungerar. Psilocybin och lsd är intressanta grejer, men som sagt verkligen inget jag rekommenderar för vem som helst då, för att det kan gå hemskt fel om man inte vet vad man håller på med. Även dom som vet och  är insatta kan det gå snett för. Men det kan också vara helt obeskrivligt underbart om allt vill sig rätt Mycket glad


   
SvaraCitera

Identitet:

Gud vad petig du var!  men bara för din skull !! så är frågan så här  ... 
Har du tagit droger mpt:hv? alternativ du kan välja på droger :  Cannabis, Hash, Anfetamin och Kokain! OBS! frågan är bara till MPT:HV 

har ingen lust att svara på frågan, är dock nyfiken på varför du inte tror att koffein och alkohol är droger.

du kan göra det enkelt för dig genom att helt sonika bekräfta att din definition överensstämmer med lagens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

har ingen lust att svara på frågan, är dock nyfiken på varför du inte tror att koffein och alkohol är droger.

du kan göra det enkelt för dig genom att helt sonika bekräfta att din definition överensstämmer med lagens.

Sorry bro! men jag har aldrig nämnt att jag säger, tycker, tänker, eller ser att alkohol eller koffein är droger. 
Du vill verkligen få mig att må dålig va!! svara bara.. jag driver med dig .. bli inte sur gubbe 🙂


   
SvaraCitera

Identitet:

Sorry bro! men jag har aldrig nämnt att jag säger, tycker, tänker, eller ser att alkohol eller koffein är droger. 
Du vill verkligen få mig att må dålig va!! svara bara.. jag driver med dig .. bli inte sur gubbe 🙂

hejdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

hejdå

Bli inte sur!! bro! come back !!  .... i miss you.. 🙁


   
SvaraCitera

testat: cannabis & spice.

Senast: mellan fredag och lördag förra veckan.

Försöker sluta


   
SvaraCitera

testat: red bull 

när: 5 år sedan cirka 

kommer jag testa igen? Definitivt inte! 


   
SvaraCitera

fick hjärtklappning och såg polishelikoptrar flyga jättelågt, trodde de var ute efter mig. 


   
SvaraCitera

Vilka knark har du testat ?  Cannabis, svamp, psykadeliska tryfflar, alkohol, tobak, oxycontin, oxynorm & andra smärtstillande 
Hur länge sen var det? Snart två år sen jag drack alkohol, slutade röka tobak på midsommar förra året, piller knaprar jag aldrig i det syftet längre, cannabis brukar jag ofta och svamp då och då.
Håller du på med det än idag? Ja, vill gärna testa LSD i utvecklingssyfte också. 


   
SvaraCitera
gulan

jag har testat cannabis, tjack och lsd samt andra trip droger

rökte cannabis senast i torsdags men är väl inte as mycket för det.. men inget jag ångrar då jag lever med grova ätstörningar och cannabis kan göra en hungrig eller i alla fall få allt att smaka godare 🙂


   
SvaraCitera
xtc
 xtc

Vilka knark har du testat? 
Cannabis,  Ecstasy, LSD, Spice,  Ladd , Moxy , Alkohol, Tobak, Morfin, Amfetamin , olika Benzos  samt andra tabletter som Imovane, Stilnoct osv.  Har säkert glömt bort några men de är iaf dem jag kmr på just nu!

Håller du på med det än idag? om nej! kommer du använda dem i framtiden?

Ja, jag tar droger än idag och har inga planer på att sluta med det.  Och jag är lååångt ifrån klar med det, har massa andra droger på min lista som jag måste testa innan jag dör! Glad


   
SvaraCitera

Jag vill också knarka Gråter


   
SvaraCitera

jo förut ärvde jag ca. 1 halv miljon kr men nu har jag knarkat och köpt knakr för allt utom 500 kr . det var jätte roligt sålänge det varade.


   
SvaraCitera
EGER
 EGER

Vilka knark har du testat? 
De flesta former av THC sedan har jag även brukat Amfetamin, Kamgra, olika former av benzo, LSD, PCP, Koedin, Metadon, MDMA och toppisar.

Hur länge sen var det?
Brukar CB dagligen, Kamagra testade jag för ca 2 veckor sedan. Allt annat är det mer än 6 månader sedan jag brukat.

Håller du på med det än idag? om nej! kommer du att använda dem i framtiden?
Som jag skrev tidigare brukar jag CB dagligen. Är öppen för att testa saker experimentera är alltid kul. 
MDMA förbrukningen kommer antagligen öka efter avslutade studier.


   
SvaraCitera

Testade någon variant av E igår som var nice. Kanske kör idag också. 


   
SvaraCitera