Aviseringar
Rensa alla

knarkare inte välkomna i dagens samhälle


Ämnesstartare

tyker det är för jävligt

jag själv e glad asglad verkligen och jag får ändå inte vara med alla andra ute och ha kul

för vissa tycker att jag är fel


   
Citera
Ämnesstartare

jag håller med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ne men det gör inget, vill ej vara välkommen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

That sucks [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gör ett experiment med en kompis i skolan, vi har fått en tjejkompis att tro att jag har tagit lsd och är dagligen hög på marijuana eller full på vodka blandat med kaffe (har med mig termos varje dag med kaffe i) [smile]
hon har ignorerat mig hela veckan (sen vi började med skämtet) det är både skitkul och lite tråkigt eftersom hon....typ... inte snackar med mig längre [y] [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaha

upplever också att många inte vill prata med en för att man dricker för mycket eller tar för mkt droger

precis som du säger...

det är tufft ibland

vill ha en massa kära vänner att alltid krama och prata med men det går inte när man hela tiden själv håller på med massa skumma grejer och tar droger och måste hemlighålla och så

inte för alla såklart inte allting

men en hel del kan jag inte säga till så många

vill ha någon här att krama alltid saknar vissa personer som jag t.ex. var kompis med lr tsms med

vi kunde ligga i sängen o snacka o ha asmysigt kramas skratta

men sen pga att sprit o knarkk så kan man inte det längre för någon klarar ej av aatt hålla det på rätt nivå

och sen så skiter sig allt och det är så jävla tråkigt

saknar asmånga pga detta

vissa som egentligen e asschyssta men som e alkoholister eller knarkare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi kan bli vänner [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk i skolan brukar skämta om att jag säkert är hög 2477 men det är jag inte. Och när jag säger det så skrattar dom bara och klappar mig på huvudet. Jag känner mig rätt accepterad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Folk i skolan brukar skämta om att jag säkert är hög 2477 men det är jag inte. Och när jag säger det så skrattar dom bara och klappar mig på huvudet. Jag känner mig rätt accepterad.

jaha då har du aldrig upplevt sann knarkarmisär

där är man ensam och övergiven


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

jaha då har du aldrig upplevt sann knarkarmisär

där är man ensam och övergiven

Jag brukar vara ensam och övergiven när jag inte är med mina vänner kanske?


   
SvaraCitera

mm vet hur d e när folk tar avstånd
de vågar inte säga vad de tycker
de pratar inte med en på riktigt
de hallucinerar den inbillade övre maktens åsikter [shake][sad]


   
SvaraCitera

Narkomani är smittsamt.
Sprider sig som en epedemi.


   
SvaraCitera

Klart folk tar avstånd då menar jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar tjejer som knarkar, dom blir ofta så desperata på knark att dom börjar sälja sej[wink]


   
SvaraCitera
Åtta

kebu12:

gillar tjejer som knarkar, dom blir ofta så desperata på knark att dom börjar sälja sej[wink]

Var det så du blev till, eller? [wink]

OnT: Jag föreslår att knarkare samlas för att bli vänner, och att de sedan för ett heligt krig mot alla andra. [y]


   
SvaraCitera