Aviseringar
Rensa alla

Knasiga um-veckan.


Ämnesstartare

Hej.
Vecka 17 kommer bli en mycket tråkig vecka och en seg vecka som nog många bara vill ska försvinna.
Så nu har jag bestämt att vi ska göra den veckan lite roligare. Jag vet inte exakt hur, men vi ska komma på en sak som alla umare (de som vill ofc) ska göra under varje dag.
Sedan måste det redovisas i denna tråden. Om ni är dryga och inte vill vara med vill jag inte ha någon tråkig kommentar så käft. [smile]
Saker man kan göra får ni komma med förslag med så kan jag fixa ett schema sedan. Så gör alla sakerna varje dag.[smile]
Ex på saker kan typ vara att man ska ge en människa på stan en komplimang, busringa, alla umare ska ha på sig två olika strumpor. Osv.
Kom med förslag och gör vecka 17 roligare! Det behöver inte vara stora saker alls!
[smile][smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Käft [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simma i 6h på en vecka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vecka 17?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vecka 17?

ja, nästa vecka[smile][smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför skulle nästa vecka bli tråkig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är fan bäst m3lis [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Futuresailor:

Varför skulle nästa vecka bli tråkig?

det blir skola och jag orkar bara inte med den veckan

Walking:

Du är fan bäst m3lis

DU MED WALKING[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter ql[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

det blir skola och jag orkar bara inte med den veckan

Ahh iofs, men händer roliga saker också, make the week fun istället för att tänka att den ska vara tråkig redan innan den börjat. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Futuresailor:

Ahh iofs, men händer roliga saker också, make the week fun istället för att tänka att den ska vara tråkig redan innan den börjat.

jag gör ju den rolig genom att göra en umvecka [smile]


   
SvaraCitera