Aviseringar
Rensa alla

Knepig dag (en isolatisk tråd)


Ämnesstartare

Har idag varit hes som en jävla jävel, bettat på tysk ishockey och lyssnar nu på en spellista jag tipsats om av någon som tidigare kastade dvärgar.

Vad gör ni? Vad har ni gjort?


   
Citera
Ämnesetiketter
mynona

Jag har än så länge ätit frukost och borstat tänderna och besvarat pm och skrivit inlägg. Nu tänkte jag stänga av datorn, ta en morgonpromenad, och vid återkomsten börja på min läxa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wööö min femtionde tråd, bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För lite. Buhu. Måste lägga in en högre växel nu whoppwhopp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har haft en jobbig morgon.

Slösat bort hela dagen fram till nu (och fortfarande uppenbarligen).

Måste börja skriva på en hemtenta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har skapat 491 [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

ta en morgonpromenad,

mynona:

mynonaF I dag 16:06

[crazy]

mynona:

Jag har än så länge ätit frukost och borstat tänderna och besvarat pm och skrivit inlägg. Nu tänkte jag stänga av datorn, ta en morgonpromenad, och vid återkomsten börja på min läxa.

Vad är det för läxa? (Was ist die Hausaufgabe? som herrefolket kanske hade uttryckt det)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

har skapat 491

Och jag... jag har aldrig ens gjort en poll tror jag. [sad]

Biologen:

Har haft en jobbig morgon.Slösat bort hela dagen fram till nu (och fortfarande uppenbarligen).Måste börja skriva på en hemtenta.

Koka dig en rejäl panna med starkt svart och kötta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har
hostat hostat hostat
druckit te
mer te
spelat mobilspel
sett på silver linings
målat naglarna
satt upp en till ljusslinga som frukt gav mig en arg blick över imorse. smärtgräns eller vare va.
svettats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har tittat på tramsprogram på vad det nu var den kallades, tårtkanalen? TLC iaf, nästan hela dagen. Sedan har jag lekt med hunden och filat på en musikuppvärmning som ska vara klar i morgon, skuttade runt i vardagsrummet till hög musik [cool]


   
SvaraCitera
Paseo

jag har haft pianolektion gjort en del skolarbete också. nu ska jag ta en promenad med min lilla katt sen ska vi hälsa på mamma o bajspappa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Koka dig en rejäl panna med starkt svart och kötta.

Ska nog göra detta fan.

Tack för tipset [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

på vad det nu var den kallades, tårtkanalen? TLC iaf,

[love]

Bra där.

glöm:

har hostat hostat hostatdruckit temer tespelat mobilspelsett på silver liningsmålat naglarnasatt upp en till ljusslinga som frukt gav mig en arg blick över imorse. smärtgräns eller vare va.svettats.

Så jävla gött att hosta satan som ett litet miffo, trevligt att vi kan dela den upplevelsen.

Paseo:

jag har haft pianolektion gjort en del skolarbete också. nu ska jag ta en promenad med min lilla katt sen ska vi hälsa på mamma o bajspappa.

Promenad med katten? Vilket joll.

Biologen:

Ska nog göra detta fan.Tack för tipset

Varsågod, det är gratis första gången för dig, hädanefter får jag hänvisa dig till mitt 099-nummer med en förmånlig taxa på 8.90 i minuten.


   
SvaraCitera
Paseo

dazed:

Promenad med katten? Vilket joll.

Nehe inte alls hon gillar det mmmm om du säger så ropar jag på min ummamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Nehe inte alls hon gillar det mmmm om du säger så ropar jag på min ummamma

[bigsmile]


   
SvaraCitera