Aviseringar
Rensa alla

knepigt...


Ämnesstartare

Hmm, asså det är så jag är så jäkla kär i en tjej som går på min skola vi har några lektioner i veckan tillsammans och vi åker i samma buss hem men hon går av några km innan mig. vi har pratat och så ibland på väg till bussen och ibland på bussen.

Och jag får känslan av att hon kanske känner något för mig med, verkar som det på sättet hon ser på mig hela tiden :O och hon verkar vilja prata med mig också.

men nu kommer vi till det jobbiga, Jag bor i ett litet samhälle det finns inget att göra och jag har det så jääkla tråkigt om dagarna, kommer hem käkar, ut och springer några kilometer efter det inget annat att göra än att sätta sig här...

det känns på något sätt som jag inte vågar försöka gå vidare med henne pga att hon kanske tycker mitt "liv" är så jäkla enformigt... tråkigt :S... om ni hänger med vad jag menar...

ehm, några tips? eller kommentarer?


   
Citera
Ämnesstartare

Gå vidare med henne? LoL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej EndlessZero..Det finns inget sätt att veta om man inte testar...som man säger..och det stämmer ju.*ett tips bara* om hon tycker så då får du ju veta det...inte mycket att förlora...hoppas all lycka till dig och henne nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men om ditt liv nu är så himla tråkigt..om ni blir ihop eller så kan det ju ändras? och jag tror inte att hon bryr sig om det egentligen..om hon gillar dig på riktigt..? hihi. jag tycker du ska säga det till henne, absolut. det är ju inte direkt så att du har nåt att förlora, eller hur ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Gå vidare med henne? LoL

Det är fortfarande roligt haha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klickar ni, så kommer din tråkiga vardag inte vara så tråkig längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah, men då har du ju något perfekt att börja med, starta en diskussion om hur lite det finns att göra där, och hör med henne vad hon brukar göra. Åså om hon håller med dig, så föreslå att ni ska göra något ihop ju.[y] Heja!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för det första

Ending Jon:

Det är fortfarande roligt haha [bigsmile]

jag visste inte hur jag skulle förklara så det blev lite dumt [blush]

Och, ja, tack så mycket allihop[smile], det var väl igentligen ganska självklart men tänkte inte riktigt så...hmm


   
SvaraCitera

gillar man någon bryr man sig inte [smile]. då vill man ju bara mysa med den personen hela tiden ändå [wink].

Försök flirta, typ se henne i ögonen och säg snäla saker. Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera