Aviseringar
Rensa alla

Knöl??


Ämnesstartare

Skulle precis kolla på film med min syrra och sen så kliar det där under örat och vid käkbenet. Kände att det var en knöl där. Min mamma sa att det bara var en "infektion" för att jag tog hål i öronen för några veckor sen men jag är inte säker. Läste lite om det,  det var en spottkörtel grej eller vad det var. Men när jag rör min knöl så gör det ont och när jag gapar stort eller vrider på huvudet gör det ont. Tror inte att jag har haft den länge men vet någon här vad det är?


   
Citera
Ämnesetiketter

ring 1177, det kan ju vara som din mamma säger att du bara fått en infektion. men eftersom den gör ont hade iallafall jag kollat upp den om den inte försvinner inom ett par dagar.


   
SvaraCitera

Låter som att du har en infektion på g men knölar är alltid värda att kolla upp. Bra att veta, för att lugna lite, är att cancerknölar ytterst sällan gör ont. Låter som en spottkörtel, jag har haft det flera gånger under hakan och käkbenet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen:
ring 1177, det kan ju vara som din mamma säger att du bara fått en infektion. men eftersom den gör ont hade iallafall jag kollat upp den om den inte försvinner inom ett par dagar.

Fingerprints:
Låter som att du har en infektion på g men knölar är alltid värda att kolla upp. Bra att veta, för att lugna lite, är att cancerknölar sällan gör ont. Låter som en spottkörtel, jag har haft det flera gånger under hakan och käkbenet.

Tack för att ni svarade så snabbt! Men för säkerhetsskull ska jag till vårdcentralen imorgon! Vill vara helt säker så att jag inte behöver oroa mig.Tumme upp


   
SvaraCitera

viktigt08:

Tack för att ni svarade så snabbt! Men för säkerhetsskull ska jag till vårdcentralen imorgon! Vill vara helt säker så att jag inte behöver oroa mig.Tumme upp

Är du orolig så tycker jag verkligen att du ska dit 🙂 dock tror jag inte du behöver oroa dig men som sagt, är du orolig, åk! 


   
SvaraCitera