Aviseringar
Rensa alla

Knöl under Bröstvårtan!


Ämnesstartare

Jag är en 15 årig kille och jag har fått en knöl under min vänstra bröstvårta. Kan det vara farligt? Och om det inte är farligt när kommer den bort? Vad ska jag göra om det är farligt? Jag får ångest för jag tror typ att det är en cancerknöl! Kan det ha med puberteten att göra?


   
Citera

hur länge har du haft knölen?


   
SvaraCitera

Kan va bra att kolla upp så fort som möjligt kanske? 


   
SvaraCitera

PWr:
Kan va bra att kolla upp så fort som möjligt kanske? 

kan vara en fettknöl.
har man upptäckt en knöl bör man vänta i några veckor för tänk om det var en simpel fettknöl?


   
SvaraCitera

hxiley:

kan vara en fettknöl.
har man upptäckt en knöl bör man vänta i några veckor för tänk om det var en simpel fettknöl?

Tänk om det inte var en fettknöl och så har man väntat för länge? Är väl bättre att gå och kolla upp så man får svar direkt tänker jag.


   
SvaraCitera

PWr:

Tänk om det inte var en fettknöl och så har man väntat för länge? Är väl bättre att gå och kolla upp så man får svar direkt tänker jag.

en vecka herregud.
en vecka är det farligaste like omg!!


   
SvaraCitera

hxiley:

en vecka herregud.
en vecka är det farligaste like omg!!

Kan vara skönt att veta vad det är så fort som möjligt så man slipper gå runt och vara orolig i onödan, och vara på den säkra sidan. Men du och jag verkar har väldigt olika syn på saker och ting.


   
SvaraCitera

PWr:

Kan vara skönt att veta vad det är så fort som möjligt så man slipper gå runt och vara orolig i onödan, och vara på den säkra sidan. Men du och jag verkar har väldigt olika syn på saker och ting.

jag har också haft fettknölar lite här och där så jag kan nog lite.
finns så mycket fakta och upplevelser what to do


   
SvaraCitera

hxiley:

jag har också haft fettknölar lite här och där så jag kan nog lite.
finns så mycket fakta och upplevelser what to do

Okej, vilken tur att forumet har sin egna knölexpert då. Vem är jag att sitta och ge felaktiga tips egentligen? Bäst man slutar.


   
SvaraCitera

PWr:

Okej, vilken tur att forumet har sin egna knölexpert då. Vem är jag att sitta och ge felaktiga tips egentligen? Bäst man slutar.

jag vill inte vara en expert om knölar när det finns sjukhus


   
SvaraCitera