Aviseringar
Rensa alla

Knulla fötterna


Ämnesstartare

Jag kan gilla fötter. Jag kan tycka fötter är vackra, på samma sätt som jag kan tycka att någon har vackra axlar eller fina ben. Inte som att jag blir kåt av det direkt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA! [zzz] Katt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kvinnofötter är ganska sexiga.
🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

jag älskar att få små fötter upptrycka i fittan på mey. fett skönt mmm.

samma här! [love]

gosiga trampdyner.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

någon som kan förklara vad ni menar med fotfetish


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

myranice:

någon som kan förklara vad ni menar med fotfetish

Man tänder på fötter [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smurfelina:

Man tänder på fötter [bild] [y]

Haha, fullträff rätt på min humor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smurfelina:

, fullträff rätt

Smurfelina:

Man tänder på fötter

blä å dig sånna som du som förstör um.,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch. Fötter är äckliga. Man har de bara för att gå med [y]


   
SvaraCitera

Dogau:

Fötter är äckliga.

Varför rekisteröityy du inte till käyttäjä på Sivuraide.net? Där skulle Valtteri (och troligtvis även Joona och Olli) få dig till en järkevä ihminen!


   
SvaraCitera

Kapitalistsvin:

Shit vad många killar det finns med fotfetish, har ni märkt det?

vad svarar du då ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nene fötter ska de inte va[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Jag kan gilla fötter. Jag kan tycka fötter är vackra, på samma sätt som jag kan tycka att någon har vackra axlar eller fina ben.

Det håller jag med om. Fötter kan vara riktigt fina. Men så finns de ju förstås de som är betydligt mer avskräckande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker fotfetisch är en helt ok vridning, men själv har jag inga tendenser what so ever till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jules: Whoa, whoa, whoa. Stop right there. Eating a bitch out and giving a bitch a foot massage ain't even the same fucking thing.
Vincent: It's not, it's the same ballpark.
Jules: Ain't no fucking ballpark neither. Now look, maybe your method of massage differs from mine, but you know touching his wife's feet and sticking your tongue in the holiest of holies ain't the same fucking ball park. It ain't the same league. It ain't even the same fucking sport. Look, foot massages don't mean shit.
Vincent: Have you ever given a foot massage?
Jules: Don't be telling me about foot massages, I'm the foot fuckin' master.
Vincent: Given a lot of them?
Jules: Shit, yeah! I got my technique down and everything, I don't be tickling or nothing.
Vincent: Would you give a man a foot massage?
Jules: Fuck you.
Vincent: You give them a lot?
Jules: Fuck you.

Vincent: I ain't saying it's right. But you're saying a foot massage don't mean nothing, and I'm saying it does. Now look, I've given a million ladies a million foot massages, and they all meant something. We act like they don't, but they do, and that's what's so fucking cool about them. There's a sensuous thing going on where you don't talk about it, but you know it, she knows it, fucking Marsellus knew it, and Antoine should have fucking better known better. I mean, that's his fucking wife, man, he ain't have no sense of humor about that shit. You know what I'm saying?

[love]


   
SvaraCitera