Aviseringar
Rensa alla

knulla snygga tjejer


Ämnesstartare

jag vill knulla snygga tjejer. någon som vet hur man ska bära sig åt för att få knulla snygga tjejer? har bara knullat fula tjejer vill knulla med snygga tjejer nu.


   
Citera
Ämnesstartare

Man är tillräckligt självsäker för att inte behöva starta en tråd om det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Man är tillräckligt självsäker för att inte behöva starta en tråd om det. 

har du knullat någon snygg tjej nån gång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och om jag inte startar en tråd så kanske inte dom snygga tjejerna fattar att jag vill knulla med dom och då hör dom inte av sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu fattar dom att jag vill knulla med dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är bäst att gå metodiskt tillväga. all god design börjar med en målgrupp. det kan vara lämpligt att först bestämma vilket ditt upptagningsområde är, och därefter ålder samt eventuella andra uppgifter vilka finns att tillgå i offentliga register, via tillförlitliga privata informationskällor eller vad det nu kan vara. det är här du lägger grunden för dina framgångar så slarva inte.

nästa del kommer sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kingen:
jag vill knulla snygga tjejer. någon som vet hur man ska bära sig åt för att få knulla snygga tjejer? har bara knullat fula tjejer vill knulla med snygga tjejer nu.

Varför ligger du med tjejer om du inte tycker de är snygga? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:
det är bäst att gå metodiskt tillväga. all god design börjar med en målgrupp. det kan vara lämpligt att först bestämma vilket ditt upptagningsområde är, och därefter ålder samt eventuella andra uppgifter vilka finns att tillgå i offentliga register, via tillförlitliga privata informationskällor eller vad det nu kan vara. det är här du lägger grunden för dina framgångar så slarva inte.

nästa del kommer sen

ok vet inte om jag fattade rätt. menar du bestämma hur gamla jag vill att tjejerna ska vara och var dom bor?

MarcusKing:

Varför ligger du med tjejer om du inte tycker de är snygga? :S

bättre att knulla fula tjejer än att inte knulla alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kingen: bättre att knulla fula tjejer än att inte knulla alls.

"I never fucked a ten, but one night - I fucked five two's"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kingen:

ok vet inte om jag fattade rätt. menar du bestämma hur gamla jag vill att tjejerna ska vara och var dom bor?

ja. om man vill nå någonstans här i livet så räcker det inte med inspiration och drömmar. du skall vara noggrann och flitig. du måste våga fatta beslut. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Status. Skaffa status.  Har du inte status, se ut som du har status, lek att du har status. Status är allt för kvinnor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kingen: har du knullat någon snygg tjej nån gång?

Nej. Men jag sitter inte heller och undrar varför. 


   
SvaraCitera

Ta en charterresa till ex Ayia Napa, Cypern eller Kos, Grekland så lär du nog få sätta på mer supersnygga och sexiga brudar är vad som finns hemma i din hemstad.  Mycket glad    Cool

beach-babes-2d.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lär dig hur man blir en alfahanne 


   
SvaraCitera

Beer makes everyone beautiful


   
SvaraCitera