Aviseringar
Rensa alla

Knullad av tandläkaren [love]


Ämnesstartare

Det var en varm sommar dag och jag skulle upp tidigt för att gå till tandläkaren, på sommaren helt otroligt men man måste ju gå dit.
Jag klädde på mig ett par svarta string och en matchande bh, över de en tajt topp och en kort svart kjol.
När jag kom dit var jag ensam i väntrummet, troligtvis för att det är sommar och klockan va ju bara 8:00. Efter några minuter ropar en sexig ung man in mig, jag gissade på att han va 26 år. Han hade brunt kort klippt hår och sexiga blå ögon.
Man kunde ana hans solbrännan under den vita rocken, och alla muskler. Mmmmm, Jag började känna mig lite kåt.
Han sa hej och att vi skulle till rummet längst bort. När vi kom in i det lilla rummet satta jag mig i stolen och han satte sig i en stol bredvid och bad mig öppna munnen. Efter ett tag frågade han mig vad jag skulle göra i sommar, Jag viste inte vart orden kom ifrån men jag svarade med ett leende att jag skulle åka till Kungsbacka och festa och knulla om det fanns nångon snygg kille. Han såg ganska chockad ut när jag sa det sista. Men sen fick han ett sexigt leende.
- jaså, har du pojkvän? Frågade han.
- Nej.
- Inte, en söt tjej som du borde ha det.
Jag fnittrade till och fumlade med blicken.
Efter att ha gjort ännu en ?undersökning? i min mun sa han
- ja allt e bra här men du ska få en ny tid.
FAN!!!!! tänkte jag, jag måste säga något, har han gjort mig så här kåt så ska han inte lämna mig så här!!!
- eller e det något du skulle vilja ta upp nu?? Nåt problem??
Yes detta var min chans!!!
- joo, det e en sak men det kan inte en tandläkare kolla på.
Han kollade på mig med en intresserad blick.
- jaså!! Men en tandläkare kan mer än om bara tänder.
- Jaha, men jag har ganska ont i brösten.
- Jaha... det e nog växt värk, sa han och kollade på mina 75B bröst.
Men det kan ju va nåt annat, ska jag kolla om de e nåt speciellt?? Hans röst var lite annorlunda, han var nog en aning ?besparat? nu.
- Ja det kan du ju göra, sa jag och tog av toppen och knäppte upp bh´n, hela tiden följde jag på hans blick.
- Ja, så ska vi ta en titt då sa han och började klämma lite på brösten.
- Säg till när det gör ont...
Efter massa aj och oj då och hmmm, sa jag:
- Tommy Kan du göra mig en tjänst??
Han såg på mig med en undrande och kåt blick.
- visste kan jag det!
Jag böjde mig fram och viskade i hans öra.
- ta min oskuld!!!
Han flyttade sig en bit från mig och reste sig upp.
Fan ååh vad har jag gjort tänkte jag, klart att han inte kan knulla en 14 årig tjej. Inte på jobbet i alla fall!!!! Men han gick fram till dörren och låste.
- tur att jag inte har någon patient efter dig sa han.
Han gick fram till mig och kysste mitt bröst. Sedan det andra.
- säg till om du inte vill mer.
- Han reste sig upp och tog av sig rocken. Jag gick fram till honom och kysste honom medans jag hjälpte honom med knapparna på skjortan.
Som jag trott hade han muskler och en sexig solbränna. När hans skjorta var av tog han tag i min kjol och lirkade av den, han smekte mig på stringen, och sa
- fan va sexig du e!!!
Jag knäppte upp hans byxor och där stod vi framför varandra med bara ett klädesplagg kvar. Han var så kåt nu att han nästan slet sönder stringen när han tog av dom. jag tog av dom svarta boxerna han hade på sig och stod nu på knä framför hans ungefär 18 cm långa kuk.
Jag kysste hans ollon och började suga hans hårda kuk, efter ett tag kunde jag ta in nästan hela kuken utan att få kvävningar.
När jag sugit honom ett tag slutade jag och ställde mig framför honom. Han bad mig sätta mig i stolen och sära ordentligt på benen. Jag var inte sen att lyda, jag kände att han tryckte på knappen så att ryggstödet gick längre ner. Jag blundade och kände hans tunga mot min orörda fitta. han sög på min klitta och lekte med tungan vid mitt hål. Åh ha va så skön. Jag kände att hans tunga hade börjat koncentrera sig på mitt hål och att han stötte in tungan nu. Jag stönade som en galning, han slickade och mun tung knullade mig tills jag kände den härliga vibrationen gå genom hela kroppen ner till fittan när orgasmen kom. Han slickade i sig alla mina safter och gav mig en kyss och sedan kysste han mig så att jag kände smaken av saliv och fittsaft.
- Var det skönt frågade han mig efter den långa kyssen.
- Åhh ja, stönade jag fram.
Han kollade på mig med sina blåa ögon och öppnade ett skåp han tog fram några handdukar och la dom på golvet. Jag fattade vad han ville och ställde mig på alla fyra på handdukarna. han tog fram en flaska med flytande tvål. Han tog lite tvål och kletade in det runt min anal och fitta. Jag stönade av hans behandling och efter ett tag kände jag hur han trängde in med sin hårda kuk i min orörda trånga fitta tills det blev stop. Han tittad på mig och log.
- det kanske gör lite ont nu men det går över.
- Okej.
Han tog tag i mina höfter och gav mig en hård stöt. Jag stönade och snyftade.
- gick de bra?? Vill du att jag ska fortsätta???
- Ja det e okej.
Han juckade ett par gånger och sen ökade han takten och stötarna blev hårdare och hårdare.
- ååh fan ååååh mer åååh det e så skönt AAAAah!!!!! Hårdare!!!! Stönade jag fram.
- Aaah du e så härligt trång din lilla slampa aahh din fitta e så sköööön aaaaaah!!
Han stönade mer och hans stötar blev korta och hårda, jag fattade att han skulle komma snart och jag gjorde några motjuckningar.
- åååh sååå aaah va skön du e!!!!
Efter han sagt de kände jag hur något kladdigt sprutade in i min fitta, fan vilken upplevelse! Jag kom samtidigt som honom och jag nästan skrek ut min andra orgasm!!
Efter att han vilat lite med kuken i mig drog han sig ut och bad mig slicka av hans kladdiga kuk. Sperma vad godare än vad jag trott.
Han gick till ett anat skåp och tog fram något. Han sa att jag skulle behålla denna ställningen och tog fram tvålen igen och kletade in min anal. Han stoppade in ett finger och pullade mig i röven. Efter ett tag tryckte han in ett till och jag stönade och kved av smärta och kåthet.
- vad ska jag göra nu min lilla slampa?? Frågade han mig
- Ta miiig...
- Vart??
- I röven, snälla jag e så kååååt!!!
Utan att jag var bered bytta han ut fingrarna mot en tjock svart analplugg.
- AAAhhh ta det försiktig det gör så jävla ooooont!! Kved jag med gråt i halsen.
- Ta det lugnt du vänjer dig snart.
Jag juckade med pluggen i Ca 2 min och det börjades kännas skönt.
- aaahhhh fortare... åååh fan aaaaaaahhhh!!!!
Han slutade jucka och jag kände att han tryckte in kuken i fittan.
- ta det lugnt.. det kommer att bli skönt med en dubbel macka.
- Ahhh!! Var försiktigt bara...
Han tryckte in kuken med en stöt och jag stönade högt!! Men en gång började han att knulla mig som en galning, vi stönade som in i helvete!!!
- aah jag kooooommer... jag koooommmer snaaaart!!
Han drog sig ur mig och sa åt mig att runka min kuk tills han kom. Det dröjde inte särskilt länge förrän han sprutade sin sats över mina bröst och ansiktet.
Han log mot mig och jag log tillbaks... han tog ut pluggen ur min anal och kvar vad ett gapande hål. Jag kände med handen och han sa:
- ta det lugnt den går tillbaks snart.
- Mmm......
- men skulle inte du kunna.... ta mig i analen??
- Vill du det??
- Mmmm... ta mig Tommy!!!!
Han tryckte in kuken och juckade långsamt tills hela kuken var inne sen satta han igång. Han juckade så hårt att jag trodde att jag skulle svimma. Jag stönade och skrek fan va sköööönt det var!!
- aaaaaahhhh Ååh fan tommyyy meeeeeer!!!!!
Jag kom i en jätte orgasm strax efter och det struntade han i han knullade mig hårdare tills han sprutade i mig och jag kom i min fjärde orgasm.
Vi kysstes och han la sig brevid mig.
- det här måste vi göra om sa han och smekte min nakna knopp.
- Mmmmmm.........


   
Citera
Ämnesetiketter

tänker på min hårige iranske läkare, som hade hår som stack ut i nacken från hans tröja... mm rawr, vill få hans hårstrån i halsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

tänker på min hårige iranske läkare, som hade hår som stack ut i nacken från hans tröja... mm rawr, vill få hans hårstrån i halsen

buuurrrrr [sad] [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blev besvärad av att han använder tvål som glidmedel. Det märks att han inte är en riktig läkare, då skulle han ha förståelse för att bevara underlivets ph-värde. Kan mycket mer än tänder, ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Styckeindela bättre, ser för slafsigt ut nu.

BlondBimbo:

Det var en varm sommar dag och jag skulle upp tidigt för att gå till tandläkaren, på sommaren helt otroligt men man måste ju gå dit.

Sommardag är ett ord. Skriv inte (som ett) sär.
Usel interpunktion som gör tonen i meningen oförståelig. Vad är otroligt? Att det är sommar? Att du ska till tandläkaren? Meningen är otydlig.

Använd versal i början av meningarna. Efter en replik skall dock liten bokstav användas;

BlondBimbo:

- jaså, har du pojkvän? Frågade han.

Detta bör snarare se ut så här:
- Jaså, har du pojkvän? frågade han.

BlondBimbo:

!!!!!

Använd ett utropstecken. Om det varit en serietidning hade tre varit godkänt i vissa sammanhang, men aldrig mer än så.

BlondBimbo:

??

Använd aldrig, aldrig mer än ett frågetecken.

BlondBimbo:

över de en tajt topp

"Det".

BlondBimbo:

Mmmmm, Jag började känna mig lite kåt.

Blanda inte "utrop" om man kan kalla det det, med en beskrivande mening. Samt, ingen versal efter kommatecken om det inte annars skulle vara det (av egennamn el. dyl.).

BlondBimbo:

När jag kom dit var jag ensam i väntrummet, troligtvis för att det är sommar och klockan va ju bara 8:00.

Växla inte tempus.
"Var".

BlondBimbo:

viste

"Visste".

BlondBimbo:

?undersökning?

What's up med frågetecknen? Ser ut som du slint på tangentbordet men det borde du upptäckt när du korrekturläste. Eller gjorde du inte det?

BlondBimbo:

e

"Är".

BlondBimbo:

på mina 75B bröst.

Tänkte främst kommentera grammatiken, men detta gick bara inte att undvika. Ser du hur fullkomligt efterblivet det här ser ut?

BlondBimbo:

Tommy Kan

Om han inte heter "Kan" i efternamn ska det vara gemen.

BlondBimbo:

- visste kan jag det!

Lol wut?

BlondBimbo:

Ca

Även där ska det vara gemen.

Tips: Lär dig typ tredje årskursen svenska innan du skriver noveller. Ingen är perfekt, men detta är under all kritik.
Samt, skriv inte så djävla dåliga sexnoveller. Tror inte ens en P12 skulle bli kåt av den här skiten.


   
SvaraCitera

BlondBimbo:

18 cm långa kuk.

Eeehhm, dröm vidare..[confused][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj oj oj, tänk att få vara den 14 åriga flickan[blush]


   
SvaraCitera

honolulu:

tänker på min hårige iranske läkare, som hade hår som stack ut i nacken från hans tröja... mm rawr, vill få hans hårstrån i halsen

HAHAHAHH[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du skriver ju verkligen som en jävla sopa till den milda grad att jag kan upptäcka detta med dödspromille i mig


   
SvaraCitera

BlondBimbo:

sommar dag

slutade läsa där


   
SvaraCitera

Illest:

HAHAHAHH[crazy]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlondBimbo:

- fan va sexig du e!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

slutade läsa där

Du med?


   
SvaraCitera

SebastianE2:

Du med?

jepp!


   
SvaraCitera