Aviseringar
Rensa alla

Knullat perser!!!


Ämnesstartare

Jag har knullat en huckle-tjej! Jag träffade en riktigt het tjej från Iran som satt med traditionell huvudmundering. Jag konstaterade direkt att hon var en riktig gobit och växlade några ord på slentrian. Jag tänkte att med sådana tjejer blir det ju inget mer. Men med tiden tyckte jag att det verkade som att hon var lite intresserad. Till slut tog jag chansen och bytte adress av påstått professionella skäl. Egentligen var det väl inte det som var orsaken. Men sedan träffades vi och allt gick framåt. Jag tänkte att går hon insvept i de där grejerna så kan man ju inte knulla henna. Men det var ju inte alls särskilt svårt. Hon kom hem till mig och utan omsvep tog hon av den där utstyrseln och sedan var allt som vanligt. Det blev nästan lite extra spännande faktiskt. Ska träffas nu i helgen. Får säkert knulla henne igen! Har ni haft sex med en perser? Några erfarenheter?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Du e konstig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda: Du e konstig

Vad är det för konstigt med mig? Är det att jag knullar en perser som är konstigt?


   
SvaraCitera
Cobrak

en riktig gobit


   
SvaraCitera
Cobrak

perser har jag inte knullat, persikor däremot 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tumbleweeed:

Vad är det för konstigt med mig? Är det att jag knullar en perser som är konstigt?

Ne du bara konstig 🙂


   
SvaraCitera

Inget fel alls med att du haft sex med en perser. Ja jag gillar inte heller huckle men hon du träffar är nice, varför klaga?


   
SvaraCitera

Grattis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pffft du har inte knullat någon i hela ditt liv sluta ljug


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid: pffft du har inte knullat någon i hela ditt liv sluta ljug

Jo visst har jag knullat. Alla gånger. Annars skulle jag vissna som blommor utan vatten och dö. Hjärta


   
SvaraCitera

Underrated tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var tillsammans med en perser en gång men vi knullade inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller heter det inte iranier?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tumbleweeed:

Jag har knullat en huckle-tjej! Jag träffade en riktigt het tjej från Iran som satt med traditionell huvudmundering. Jag konstaterade direkt att hon var en riktig gobit och växlade några ord på slentrian. Jag tänkte att med sådana tjejer blir det ju inget mer. Men med tiden tyckte jag att det verkade som att hon var lite intresserad. Till slut tog jag chansen och bytte adress av påstått professionella skäl. Egentligen var det väl inte det som var orsaken. Men sedan träffades vi och allt gick framåt. Jag tänkte att går hon insvept i de där grejerna så kan man ju inte knulla henna. Men det var ju inte alls särskilt svårt. Hon kom hem till mig och utan omsvep tog hon av den där utstyrseln och sedan var allt som vanligt. Det blev nästan lite extra spännande faktiskt. Ska träffas nu i helgen. Får säkert knulla henne igen! Har ni haft sex med en perser? Några erfarenheter?

Perser är en kattras - inget annat, men det var kanske det - med huckle !! :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:
Jag var tillsammans med en perser en gång men vi knullade inte

Perser är en kattras - inget annat, men det var kanske det !?


   
SvaraCitera