Aviseringar
Rensa alla

knulldockan


Ämnesstartare

Jag e en tjej på 16 år.Jag kommer ursprungligen från Balkan, och går i skolan som villken annan tonåring. I skolan e de många som tkr om mitt utseende o mina bröst bla som jag alltid visar upp med djup urringning o dom flesta ser mig som rätt blåst.

Jag e en typ av bekräftelseknarkare villket jag för första gången erkänner nu. Jag förlora oskulden på en fest med en 24 åring, Jag dricker, röker, knullar och jag har svåra depressions problem, Men när jag har sex med nån så känns det som att jag ''duger'' jag känner mig älskar.

Mitt problem e att jag har blivit till en människa jag aldrig trodde jag skulle bli och har nyligen insett att jag har nästan inget mer än utseende o erbjuda, Jag är ego, bitchig det mesta av tiden, tror att ja e ''all that'' och när jag vet att någon tkr jag ser bra ut så vill jag helst inte att dom ska lära känna mig. Folk ser mig som billig och bimbo.

Killar ''faller'' aldrig för mig utan dom ser mig mer som en knulldocka pga mitt utseende o personlighet, Det här har pågått i över 1 år och från början var det kul men nu e jag så jävla trött på allt.

Jag behövde verkligen bara skriva av miig. Ni kan gärna skriva va ni tkr om situationen och några tips på att förändras. I need serious help ..


   
Citera

Jag kan fixa dig, men det kostar


   
SvaraCitera

Hur tycker du folk ska vara då? Förändra dig sedan i den riktningen om du vill...


   
SvaraCitera

Det är åtminstone coolt att du inser hur din situation ser ut.


   
SvaraCitera

Bli mer seriös och akta dig för människor som utnyttjar dig...kanske..? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pappabetalar:

Killar ''faller'' aldrig för mig utan dom ser mig mer som en knulldocka pga mitt utseende o personlighet, Det här har pågått i över 1 år och från början var det kul men nu e jag så jävla trött på allt.

Det är för att alla vet att när man är bitchig, och allmänt förjävlig, den typiska fjortisen. så vet alla att man är sårbar och svag, alltså som du själv säger är det ju lätt att få dig i säng, därför.

ÄNDRA PÅ DET DÅ!

INTE SÅ FUCKING SVÅRT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker du skriver bra och med insikt, halva problemet löst. Gör ditt bästa med studierna/jobb, samt satsa på nya hobbies, sport etc så får du ett rikt liv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ändra din vardag, du vet vad du Inte vill. [y]


   
SvaraCitera

De flesta tjejer har inget mer än utseendet att erbjuda om du frågar mej.


   
SvaraCitera

men sluta klä dig som en fjortishora...sluta bete dig som en fjortishora...sluta ligga med alla som vill...
var lite normal bara...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tänkte att om nån jag känner läser detta så visar jag mina svagheter så drf ändrar jag åldern lite, men TACK


   
SvaraCitera

lockbete:

var lite normal bara...

Fast normala tjejer är tråkiga.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera