Aviseringar
Rensa alla

Knytkalas à la UM - Intresseanmälan


Ämnesstartare

Hej allihopa!

Det är ju ingen hemlighet direkt att jag gillar mat (särskilt pasta, grytor, champinjoner, falafel, gräddiga såser, wok, åh... ok nu tappar jag tråden Rodnar), och eftersom vi är några stycken som delar denna passion på detta fantastiska ungdomsforum tänkte jag att vi kunde anordna ett UM-knytkalas! Party

Detta innebär att alla lagar varsin rätt (eller fler om en känner sig extra hungrig) och tar med till träffen. Detta inkluderar givetvis efterrätter - de som känner att de vill skylta med sina bakkunskaper (hehe) får gärna bidra med sötsaker. Hjärta

I denna tråd anmäler vi vårt intresse, och om det finns tillräckligt många intresserade UM:are kan vi börja planera! Jag föreslår att en sådan träff äger rum i Stockholm, men om det är en majoritet som vill delta som befinner sig i en annan stad kan vi nog omförhandla lite. Blink

Så, vill ni vara med? Obs: säger ni ja måste ni ta med er något ätbart, det är dealen. Skriv gärna vilken stad ni bor i också. 

7735366664_c4c543040f_z.jpg

Intresserade:
Loquor (Stockholm)


   
Citera
Ämnesstartare

Ja! MUMS! Vad trevligt! Men vad hungrig man blir av att kolla på den där bilden. Söt

Intresserade:
Loquor (Stockholm)
Chibibbi (Stockholm)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill äta men inte laga Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
jag vill äta men inte laga Rodnar

Ledsen HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT SLÄNGA IHOP EN PAJ????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är lika bra i köket som en tondöv live-artist typ... tyvärr .( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grvan:
Är lika bra i köket som en tondöv live-artist typ... tyvärr .( 

Men kom igeeen! Det avancerade kan vi matlagningsfreaks stå för, du kan bara bidra med en fruktsallad eller kanske små tunnbrödssnittar? Busenkelt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor:

Ledsen HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT SLÄNGA IHOP EN PAJ????

kmr gå in i väggen dirr 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ni ens försökt?

S3ON:

kmr gå in i väggen dirr 🙁    

Grvan:
Är lika bra i köket som en tondöv live-artist typ... tyvärr .( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

kmr gå in i väggen dirr 🙁

Hahaha, men åh det vill vi ju inte. Men vi vill ju ändå ha dig där? Något ska du nog kunna knåpa ihop. Du kan ta med dig två baguetter och något gott bredbart eller nåt, bara som nåt tilltugg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intresserade:
Loquor (Stockholm)
Chibibbi (Stockholm)
Davve (Stockholm)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
har ni ens försökt?

Baka och laga mat, ja. 

Problem1 är att jag tycker att mer eller mindre allt som går att äta är supergott så "utvecklas" på det planet - "mm, var ju gött, synd att testa annat". Vet att andra tycker jag gör skitdålig mat, har ärliga polerZ så får höra det varje gång någon är här och vi ska slänga ihop något Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
har ni ens försökt?

Baka och laga mat, ja. 

Problem1 är att jag tycker att mer eller mindre allt som går att äta är supergott så "utvecklas" på det planet - "mm, var ju gött, synd att testa annat". Vet att andra tycker jag gör skitdålig mat, har ärliga polerZ så får höra det varje gång någon är här och vi ska slänga ihop något Cool


   
SvaraCitera
reben

e intresserad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intresserade:
Loquor (Stockholm)
Chibibbi (Stockholm)
Davve (Stockholm)
Buddah (Borås)

Skulle dock tro att det blir lite svårt för mig att ta mig till Stockholm bara för detta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intresserade:
Loquor (Stockholm)
Chibibbi (Stockholm)
Davve (Stockholm)
Buddah (Borås)
Reben (Stockholm snart?)


   
SvaraCitera