Aviseringar
Rensa alla

Könsbyte?


Gör vad som gör dig lyckliiiiig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.newgrounds.com/portal/view/591565 du kan ju kolla/spela igenom det och se om det verkar kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaaaaa så kan vi ragga killar tillsammans Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEJ! Gud har gett dig ditt kön och därför är det en synd mot gud mot guds skapelse ifall du  opererar dig! Du är en skam för din familj din vidriga transa! Gud är heligast och allsmäktig över allt levande på jorden! Jesus jag ser dig! Amen!


   
SvaraCitera

Ganska ironiskt att din profilbild är "overly manly man". Men vafan om du känner att du är en tjej så tycker jag att du borde gå för det Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: körkort

Vad har detta med kön att göra


   
SvaraCitera

NiklasW:
NEJ! Gud har gett dig ditt kön och därför är det en synd mot gud mot guds skapelse ifall du  opererar dig! Du är en skam för din familj din vidriga transa! Gud är heligast och allsmäktig över allt levande på jorden! Jesus jag ser dig! Amen!

Jesus var långhårig och hade klänning. så han var nog en transa Skål


   
SvaraCitera

turtle:

Vad har detta med kön att göra

Tror att det var mest ett skämt. Det finns ju en stereotyp om att kvinnor är sämre på att köra bil. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KomIntePåNågotBraAnvändarnamn:

Tror att det var mest ett skämt. Det finns ju en stereotyp om att kvinnor är sämre på att köra bil. 

Har fått för mig att TS inte är en sådan som skämtar om saker, men jag kan ha fel. Söt


   
SvaraCitera

Finns det verkligen så många fler killar än tjejer, att det är såååååå mkt lättare för tjejer att få partner av andra könet????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: Finns det verkligen så många fler killar än tjejer, att det är såååååå mkt lättare för tjejer att få partner av andra könet????

Det finns väl lika många killar som tjejer i världen i stort sett. Att tjejer lättare kan få ligg/partners har nog inte med antalet tjejer och killar att göra.


   
SvaraCitera

Zodd:

Det finns väl lika många killar som tjejer i världen i stort sett. Att tjejer lättare kan få ligg/partners har nog inte med antalet tjejer och killar att göra.

Du hör inte hur motsägelsefullt det du säger låter? Tjej ligger med kille = kille ligger med tjej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: Du hör inte hur motsägelsefullt det du säger låter? Tjej ligger med kille = kille ligger med tjej.

Nej, jag hör inte det motsägelsefulla. Att tjejer kan få ligg betydligt lättare än killar är allmänt känt såvitt jag vet.

Kommer att tänka på en skämt av Conan som summerar detta.


   
SvaraCitera

spara några hundratusen och åk till Singapore för att göra operationen jag tror i sverige måste man ta massa med tester osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

byt så att du blir ett djur istället 


   
SvaraCitera