Aviseringar
Rensa alla

Könsdiskriminering mot män?


Ämnesstartare

Nachac:
"Aldrig höra om det."

Lulz.

Inte på mainstream media, däremot finns det fåtal forum som har inlägg som tar upp detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

mm nästa gång jag vill ha fatt i henne så ska jag bara skapa en tråd om feminism Rodnar

haha det var inte därför jag gjorde tråden, just so you know ;P


   
SvaraCitera

Bornthisway: Inte på mainstream media, däremot finns det fåtal forum som har inlägg som tar upp detta.

Man kan överhuvud taget inte lyfta en fråga om kvinnors utsatthet utan att "men, män!" kommer upp.


   
SvaraCitera

^ visar åter igen på hur oviktiga mäns problem är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Man kan överhuvud taget inte lyfta en fråga om kvinnors utsatthet utan att "men, män!" kommer upp.

såklart männen OCKSÅ måste tas upp om man vill att det ska bli ett jämställt samhälle.


   
SvaraCitera

Bornthisway: såklart männen OCKSÅ måste tas upp om man vill att det ska bli ett jämställt samhälle.

Inte så att varje försök att ta upp kvinnofrågor tystas. Det är fritt fram att lyfta frågor där män blir diskriminerade, men det görs i princip bara när frågor där kvinnor blir diskriminerade lyfts. 


   
SvaraCitera
Goldar

adaq: Finns tjejer i min klass som tafsar och grejar på mig, tycker det är diskriminering!

Lyxost.                  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kvinnofrågor är inte ens i närheten på att tystas, förutom nationalism är det den mest omtalade debatten i svensk media!


   
SvaraCitera

Tickstart:
isola skulle just leta reda på dig +_+

Där man hittar trådar om Feminism hittar man henne Galen


   
SvaraCitera

MarcusKing:

Där man hittar trådar om Feminism hittar man henne Galen

hon så söt +_+


   
SvaraCitera