Aviseringar
Rensa alla

Könshårsfobi på toaletten, nån mer?


haha, nej jag brukar inte bry mig om det. lite äckligt om man ser hår på ringen men är bara att ta papper och ta bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På bergakungen i <Göteborg har jag hittat jävla sperma på ringen två gånger och en gång även ett par nerkissade trosor [shake]


   
SvaraCitera

JOQER:

På bergakungen i <Göteborg har jag hittat jävla sperma på ringen två gånger och en gång även ett par nerkissade trosor

WTF?! Fy fan, vad nasty. Skall aldrig kissa inne på Bergakungen mer. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barnbidrag:

WTF?! Fy fan, vad nasty. Skall aldrig kissa inne på Bergakungen mer.

Fast alla av gångerna var det på killtoan, så det kanske är bättre på tjejernas[smile] Fast jag funderar på hur de nerkissade trosorna kom in på killarnas toa[shake]


   
SvaraCitera

JOQER:

jag funderar på hur de nerkissade trosorna kom in på killarnas toa

Haha, undrar också.. Vad underligt. [tard] Kanske en kille som går omkring i trosor. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Nej, det är väl bara att inte sätta sig på ringen, utan stå upp lite. Så slipper man röra vid någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, tur fan att jag blev en kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

så har nån människa fällt könshår på ringen och låter d ligga där, detta gör mig enormt äcklad.

😀

På fester hemma hos randoms så planterar man ju alltid könshår på toa-ringen innan man drar därifrån. Det är ju ett måste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Mja, ser jag ett hår, eller ännu värre, en droppe (kan vara vatten, kan vara kiss) så måste jag först ta bort det med papper, och sedan lägga papper där det var innan jag törs sätta mig

Va sött [cute] [crazy]
Men jag håller med. Det är äckligt [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

What? [surprised] har never sett könshår på toan. Äckligt!


   
SvaraCitera

Usch, riktigt vidrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ju vara stjärthår också[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Kan ju vara stjärthår också

Det är ju samma sak[crazy]


   
SvaraCitera

Ja det är störande att alltid hitta könshår eller random ludd på toasitsen. Det blir liksom en vana att torka av den.

Men du lider väl åtminstone inte av könshår på tvålen? [no-no] Jag kan åtminstone inte använda den för att mamma inte vet att man ska gnugga in händerna med tvålen, inte sätta den på muffen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar alltid dra ett rejält varv med papper på en toalett hos någon annan, offentliga toaletter försöker jag inte äns röra vid [crazy]

ööörkarn:

mamma inte vet att man ska gnugga in händerna med tvålen, inte sätta den på muffen.

Oooohhh vilka störande bilder det där gav [shake]


   
SvaraCitera