Aviseringar
Rensa alla

könsluktshjälp


zercko
Ämnesstartare

såååååååååååå, om vi återgår till moi c:
Jag känner mig lugnare av att en måltid inte gör större skillnad, vilket jag tackar för. I övrigt försökte jag köra just på den där annans-dieten i en vecka utan att berätta något för min dåvarande partner. Munnen blödde som fan efter tredje dagen, men de sa att resultatet var som bäst under femte dagen så kunde lika gärna gå all in när jag ändå var igång. Kände personligen inte mycket alls, och han verkade inte göra större notis om det, så kan kanske hålla med om att det kan vara lite bullshit men att det även kan vara individuellt. Hellre lukta fitta än vitlök iallafall


   
SvaraCitera

zercko:
såååååååååååå, om vi återgår till moi c:
Jag känner mig lugnare av att en måltid inte gör större skillnad, vilket jag tackar för. I övrigt försökte jag köra just på den där annans-dieten i en vecka utan att berätta något för min dåvarande partner. Munnen blödde som fan efter tredje dagen, men de sa att resultatet var som bäst under femte dagen så kunde lika gärna gå all in när jag ändå var igång. Kände personligen inte mycket alls, och han verkade inte göra större notis om det, så kan kanske hålla med om att det kan vara lite bullshit men att det även kan vara individuellt. Hellre lukta fitta än vitlök iallafall

Som vitlöksälskare så skulle jag njuta av om min partner luktade vitlök Blink


   
SvaraCitera

dinkompis:

duschar varje morgon och kväll efter träning. käkar asmycket grönsaker 

Hmhm, jahadå, nämen vad trevligt (för din del och tjejernas!)Jag äter också mycket grönsaker och duschar varje dag men jag venne hur det är för min del Galen
Men egentligen, vem bryr sig!
Nu kanske vi ska fokusera mer på TS Glad


   
SvaraCitera

zercko:
såååååååååååå, om vi återgår till moi c:
Jag känner mig lugnare av att en måltid inte gör större skillnad, vilket jag tackar för. I övrigt försökte jag köra just på den där annans-dieten i en vecka utan att berätta något för min dåvarande partner. Munnen blödde som fan efter tredje dagen, men de sa att resultatet var som bäst under femte dagen så kunde lika gärna gå all in när jag ändå var igång. Kände personligen inte mycket alls, och han verkade inte göra större notis om det, så kan kanske hålla med om att det kan vara lite bullshit men att det även kan vara individuellt. Hellre lukta fitta än vitlök iallafall

känns rätt överdrivet. ät normalt bara... tror inte killen bryr sig


   
SvaraCitera