Aviseringar
Rensa alla

Könsneutrala glåpord


Ämnesstartare

Jungman:

Idag skall jag nog förklara för henne att pga hennes inkompetens så skall hon knäfalla och buga inför mig varje gång vi ses.

kyssa dina nakna fötter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men då skulle du sagt jamen i detta fall var det ju befogat, förstår du väl? och se vad hon säger.

Jag svarade självklart något sådant, då sa hon bara "mhmm" och pratade om något annat, hon viftar verkligen bara bort allt som andra säger, oavsett vad det gäller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon är verkligen efterbliven, lever upp till ordet imbecill.
du ska vinna jungman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

"Du ska sluta sitta och läsa om de mediciner du får utskrivna, bara ta dem"

Detta måste vara bland det dummaste jag någonsin hört. NÅGONSIN. Låter som någon inte borde vara läkare[mad][tired]

Att sedan dessutom resonera att personer bara ska ta sina mediciner o hålla käften tycker jag låter på tok för empatibefriat för att få vara läkare. Fy fan vilken jävla bitterfitta[tired]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:

ara "mhmm" och pratade om något annat, hon viftar verkligen bara bort allt som andra säger, oavsett vad det gäller.

Hur vet du att hon är så med andra? Bra om du stod på dig där. Klipp av och säg JA MEN ÄR DESSA PREPARAT BRA ATT ÄTA TILLSAMMANS ELLER INTE? varpå hon antagligen säger nej och då frågar du varför hon skrev ut dem tillsammans.
Uh så jobbig när man måste hålla på sådär.


   
SvaraCitera

Kom också ihåg att det är viktigt att inte vara så kallad "ableist" så ord som "retarderad" samt "CP" går fetbort. Bästa är ju som sagt innan att jämföra henne med en nazist eller dylikt då de är lite onda sådär med hänförelse för medicinska experiment.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hur vet du att hon är så med andra?

Det kan jag inte veta, men har pratat med en del andra patienter under gruppkurser på avdelningen och hon är inte omtyckt i alla fall.

isola:

JA MEN ÄR DESSA PREPARAT BRA ATT ÄTA TILLSAMMANS ELLER INTE? varpå hon antagligen säger nej och då frågar du varför hon skrev ut dem tillsammans.
Uh så jobbig när man måste hålla på sådär.

Alltså, senast jag träffade henne pratade vi om en annan medicin och jag påpekade att socialstyrelsen sänt ut rekommendationer om att det skulle bytas ut mot ett icke beroendeframkallande preparat, svaret jag fick var i stil med "jaja, men det behöver man inte lyssna på"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Kom också ihåg att det är viktigt att inte vara så kallad "ableist" så ord som "retarderad" samt "CP" går fetbort. Bästa är ju som sagt innan att jämföra henne med en nazist eller dylikt då de är lite onda sådär med hänförelse för medicinska experiment.

"Guten tag frau mengele"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Människan är alltså helt oresonabel, låt oss uppta smädelserna istället


   
SvaraCitera

"Dra åt helvete, din jävla Mengele, du har begåvats med en apas förstånd och utseende. Om jag bestämde skulle retroaktiv abort utföras på alla med ditt namn och personnummer ty du är blott en plåga, en pest på denna planet."


   
SvaraCitera
time
 time

Hermafrodit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din inkompetenta dåre, svagsinta dumfan, usling, knöl, fähuvud, Rötägg, skamfläck, odåga, kräk, avskum.. fläskhuvud.. pestböld, patrask, fårskalle, härskna, ruttna, stinkande, vämjeliga, eländiga, vedervärdiga, vidriga osv osv


   
SvaraCitera