Aviseringar
Rensa alla

Köp av mig


Ämnesstartare

Om jag säger "köp mina grejer på Tradera" så är det ju inte någonting fel med det, eller hur? Jag bara uppmuntrar samtidigt som jag inte lägger in någon länk eller så.

Jag bara säger, liksom.

Det är fina kläder för tjejer. Eller för killar som vill ha kläder som är stämplade för tjejer.


   
Citera
Ämnesetiketter

Finnes en annan sida där tjejer brukar sälja mer intima kläder ^^


   
SvaraCitera

hur ska vi hitta dom då?


   
SvaraCitera

Well, då kan ju jag komma och säga, köp mina första press Johnny Cash skivor, och någon annan, köp mina filmer. Och tillslut någon annan kom och spela poker...

Det är inte det forumet är tillför. Inte för att jag bryr mig ett piss men endå:p


   
SvaraCitera

lägg annars upp saker som är fina och intressanta.


   
SvaraCitera
höna

hur ser jeansjackan ut? såg att du hade en att sälja på fejsbook. är den stor lr liten? tjejmodell lr killmodel, pris?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

hur ser jeansjackan ut? såg att du hade en att sälja på fejsbook. är den stor lr liten? tjejmodell lr killmodel, pris?

Tjejmodell. Checka länken på facebook och se "andra föremål av samma användare"[crazy]

Ooooh. Moderatorerna, ligg med mig.

Dold text: Seriöst, jag har ingen påg längre och får ju inte ens ihop det till en dildo, så nu får ni nästan låta mig ha den här tråden.


   
SvaraCitera

säljer du nagellack?


   
SvaraCitera

ajyprah:

Dold text:

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaJOO:

säljer du nagellack?

Tyvärr bara kläder än så länge. Eftersom jag inte använder nagellack.


   
SvaraCitera

ajyprah:

Dold text

[love]


   
SvaraCitera

ajyprah:

Tyvärr bara kläder än så länge.

synd, tycker om kvinnogrejer tror jag. men kvinnokläder har jag ingen användning för :/


   
SvaraCitera

trubdruider:

hur ska vi hitta dom då?

Vet inte om man får länka men är en helt vanliga sida som Blocket och Tradera typ, fast den heter Studentannonser 🙂
Google is your friend [wink]


   
SvaraCitera

Nä, sälj något intressantare


   
SvaraCitera

mrman:

Google is your friend [wink]

jojo, men vet ju inte vilka som är hennes annonser i så fall kan jag tänka mig.


   
SvaraCitera