Aviseringar
Rensa alla

köpa alkohol/tobak..


Ämnesstartare

Jag fyller 18 nu den 8/8. De borde ju då gå att köpa folköl/cigg efter kl 00. dvs då de blir nytt datum, ngn erfaren som vet exakt om de funkar? 🙂


   
Citera
Åtta

Det lär gå alldeles utmärkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, antar de jag med, har du också kanske gjort de ? 🙂


   
SvaraCitera
Åtta

haroldlowe12:

har du också kanske gjort de ? 🙂

Jag har köpt alkohol och tobak, ja. Dock inte natten då jag fyllde arton. Har dock endast fått visa leg en enda gång, och det var ett bra tag efter. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag har köpt alkohol och tobak, ja. Dock inte natten då jag fyllde arton. Har dock endast fått visa leg en enda gång, och det var ett bra tag efter.

oki, nice om man slipper visa legg.. Men de läre ju funka redan nu första natten, men aja man ser väl 🙂


   
SvaraCitera
Åtta

haroldlowe12:

oki, nice om man slipper visa legg.

Vore ju lite roligt att få göra det någon gång i alla fall. Fyller tjugo snart, så då ska jag väl ändå få visa leg! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Vore ju lite roligt att få göra det någon gång i alla fall. Fyller tjugo snart, så då ska jag väl ändå få visa leg!

Jo, om 2 år e de dags me Bolaget för mig 😀 Men nu får jag nöja mig med folkisar å så.. Hoppas bah inte surfittorna nekar, men de borde de dock ej gö om jag visar legg 😛 Men visst har välk du hört att andra som fyller 18 köpt redan ngn timme in på dygnet..?


   
SvaraCitera
Åtta

haroldlowe12:

Men visst har välk du hört att andra som fyller 18 köpt redan ngn timme in på dygnet..?

Nej, det har jag inte. Men jag fattar inte vad du nojjar över. Du ska köpa folköl på statoil, inte horse från en entreprenör på din lokala busstation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Nej, det har jag inte. Men jag fattar inte vad du nojjar över. Du ska köpa folköl på statoil, inte horse från en entreprenör på din lokala busstation.

Statiol är de enda som är öppet här nu såhär dags.. Men tänker man logiskt, de borde funka efter 24:00. 🙂


   
SvaraCitera

Vanligen så slipper man inte visa leg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vanligen så slipper man inte visa leg.

vet jag väl, jag har ju legget med mig. Men de borde väl funka nu om en timme? 😀 eftersom jag är 18 den 8onde.. Jag är en såndär halvnojjig person, bah så ni vet 😛 xD


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Men de borde väl funka nu om en timme? 😀

Ja, det gör det. Är man 18 så får man köpa, det spelar det ingen roll hur länge du har varit 18.


   
SvaraCitera