Aviseringar
Rensa alla

Köpa bostad ena dagen inte vara tillsammans nästa??


Ämnesstartare

Min pojkvän och jag letar bostad. Ena dagen är han värsta på och tycker det är kul och sen nästa dag så kan han vara helt loj och inte veta om han vill vara tillsammans eller om han är kär i mig..

Jättejobbigt! Känns som att enda gången man vet att han gillar mig är när han är glad. varför gör han så här?

man kan ju aldirg lita på att det verkligen är vi två när man så fort han är lite irriterad eler nåt ska behöva bli osäker på vad han tänker om oss eller om han vill ha mig o så..

vad göra? 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

han har pms [bigsmile]


   
SvaraCitera

Ja inte fan ska du köpa bostad ihop med honom iaf.


   
SvaraCitera

emery:

Ja inte fan ska du köpa bostad ihop med honom iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Ja inte fan ska du köpa bostad ihop med honom iaf.

nej.. men vill gärna hitta nån "lösning" på problemet liksom.. Vill verkligen bo med honom men det här är inte så kul :/


   
SvaraCitera

prata med honom om det, säg att du inte kan lita på honom och att det inte funkar om han ändrar sig hela tiden

Det är sjukt jobbigt med människor som ständigt ändrar sig. Jag har ett par polare som är så. måste såklart vara jobbigare om det är någon man är ihop med[sad]


   
SvaraCitera

Vad är det med folk? Varför verkar det vara så inne att settla down med första bästa man hittar? Har du ingen standard?

Han vet ju inte vad han vill.


   
SvaraCitera

emery:

Ja inte fan ska du köpa bostad ihop med honom iaf.

Köp ett dockhus och öva med, det kommer antagligen inte heller funka.


   
SvaraCitera

sallly:

Ena dagen är han värsta på och tycker det är kul och sen nästa dag så kan han vara helt loj och inte veta om han vill vara tillsammans eller om han är kär i mig..

Ahahahaa Been there recently - typ hahaha
Dumpa skiten fan!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera