Aviseringar
Rensa alla

Köpa Burka!


Vad "roligt".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Vad "roligt".

Du "saknar" humor.

Tycker det låter som en sjukt awesome idé för att visa på främlingsfientligas oresonliga rädslor för personer klädda i burka/niqab/liknande klädsel. [blush]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Du "saknar" humor.

Nej, det gör jag inte. Tror mest TS tycker det är coolt och "roligt" att vara politiskt inkorrekt. Newsflash: Det är inte nödvändigtvis det, man behöver ibland lite finess också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Nej, det gör jag inte. Tror mest TS tycker det är coolt och "roligt" att vara politiskt inkorrekt. Newsflash: Det är inte nödvändigtvis det, man behöver ibland lite finess också.

[shake]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

[shake]

Bra där. Kommunikativt. Nu fick du säkert känna att du hade rätt eller att jag var korkad eller nåt och det utan att faktiskt behöva förklara dina tankegångar. Grattis, mannen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Bra där. Kommunikativt. Nu fick du säkert känna att du hade rätt eller att jag var korkad eller nåt och det utan att faktiskt behöva förklara dina tankegångar. Grattis, mannen.

Förstår ej varför det han ska göra behöver vara för att visa sig cool eller "rolig". Känns totalt irrelevant så länge man försöker få fram en poäng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var försiktig på vägen dit så att inte Sming hoppar fram från en gränd och biter dig. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Var försiktig på vägen dit så att inte Sming hoppar fram från en gränd och biter dig. [crazy]

Tror mer att Sming pissar på sig av rädsla. Finns la typ en person med burka i Lysekil, om ens det. Tror inte ens att det finns någon där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Lysekil

BOR HAN DÄR?? VILKEN SKAM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Tror mer att Sming pissar på sig av rädsla. Finns la typ en person med burka i Lysekil, om ens det. Tror inte ens att det finns någon där.

Mjo, håller med. Är nog ett troligare scenario. Han skriker bomb och springer gråtandes därifrån. 😛

Fan vad Sming känns som nån som blivit rasist för att hans farsa gjort slut med hans morsa och blitt ihop med en kines.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omoget att klä ut sig till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

BOR HAN DÄR?? VILKEN SKAM.

Haha ja.

Vadå, Lysekil är asfint =(

Rödingajävel:

Fan vad Sming känns som nån som blivit rasist för att hans farsa gjort slut med hans morsa och blitt ihop med en kines.

Haha, finns iofs en del kineser i Lysekil, så mycket troligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Vadå, Lysekil är asfint =(

Jaaa, så vad gör han där då???? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Jaaa, så vad gör han där då???? [mad]

Gnäller över multikulturen bland typ tio blattar!!!!


   
SvaraCitera
time
 time

Rödingajävel:

Fan vad Sming känns som nån som blivit rasist för att hans farsa gjort slut med hans morsa och blitt ihop med en kines.

Tack för att du precis gjorde min natt. Jag tror jag gillar dig mer och mer.


   
SvaraCitera