Aviseringar
Rensa alla

Köpa dildo diskret hemligt?


Ämnesstartare

Hej jag är en UNG KILLE som vill ha en dildo. Jag har inget kreditkort, ingen kan köpa åt mig och jag är för ung för att köpa i affär...
Finns det någon lösning??


   
Citera
Ämnesstartare

Axeluzz:

Finns det någon lösning??

Träslöjden? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Träslöjden?

Ajj![tard][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurka + kondom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mkt dildo snack det har varit på sistone[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, men vi har också våra behov [bigsmile]
Dildos är heliga och mycket viktiga uppfinningar!
Jag kommer nog få min imorgon [rolleyes]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

+ lite snuskigt att jag bara ska fylla 15 och redan vill ha en dildo [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axeluzz:

Finns det någon lösning??

hur ung?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Axeluzz:

jag är för ung för att köpa i affär...

Ingen åldersgräns på apoteket [no-no]
http://kampanj.rfsu.se/sverige/trustinlust/fragor.html


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hihihih!! [bigsmile]
Beställde den här:
Image

Steglös, vattentät och skit gullig (enligt mig). [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det brukar vara 15årsgräns när det gäller att införskaffa dildos. Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska fylla 15 😉


   
SvaraCitera

Det går väl beställa från internet med postförskott? Eller?

Jag skulle nu uppskatta om någon illa kvickt skrev något efter mig här då jag inte alls är bekväm med att synas i listan i såna här sammanhang. Så om någon kunde dra en liten vits eller något här under vore det jättesnällt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

löjligt med åldersgräns för dildos. Självsex ska det väl inte finnas nån åldersgräns på? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

Beställde den här:

OMG! haha får den plats? den ser gigantisk ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

löjligt med åldersgräns för dildos. Självsex ska det väl inte finnas nån åldersgräns på?

Alltså, det är ju inte åldersgräns så - på Internet är det för att man ska vara 18 för att få beställa varor, i butiker är det för att de inte vill ha en massa fnissade småbarn som står och petar på saker men aldrig köper [no-no]

Om man beter sig som en vettig människa så är det ju bara att gå in i butiken och handla trots åldersgräns, jag följde med lifegoson till snuskbutik när hon var typ 13-14 [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Om man beter sig som en vettig människa så är det ju bara att gå in i butiken och handla trots åldersgräns, jag följde med lifegoson till snuskbutik när hon var typ 13-14

kaninen sa ju 15. Brukar tro att hon har koll på snusk, så har dettyp alltid varit [sad]

diskuteradedildoköp med en killkompis i klassen. minns inte varför. vad konstigjag är, sånt är ju privat [blush]


   
SvaraCitera