Aviseringar
Rensa alla

Köpa disketter i Stockholm, vart?


Ämnesstartare

Finns det någon som råkar veta vart man kan köpa disketter i butik i Stockholm? [bigsmile] Skulle behöva köpa det så fort som möjligt, så tacksam för seriösa svar.


   
Citera
Ämnesstartare

Oldschool 🙂 Kan man inte beställa det över nätet?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Fan va coolt - disketter! [love]


   
SvaraCitera

Ska du göra en väska?


   
SvaraCitera

5,25" då hoppas jag. Det borde väl gå att få genom tradera eller blocket utan större problem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Webhallen

Webbhallen har inte inne i butik i Stockholm! Var där idag.
Kjell & Company har dock! 10-pack, 55:-

Gentlemen:

5,25" då hoppas jag. Det borde väl gå att få genom tradera eller blocket utan större problem?

Nej, 3,5'' faktiskt. Och sist jag kollade var tradera inte en butik i Stockholm. [smile]

Capture:

Ska du göra en väska?

Nej, jag behöver de till min kamera [bigsmile]

Zirro:

Oldschool 🙂 Kan man inte beställa det över nätet?

Självfallet kan man det, men jag behövde dom en timme efter att jag skrev inlägget och ja, nu har jag dom i alla fall. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Fan va coolt - disketter! [love]

Hur coolt som helst! Dom behövdes till min nya onya kamera som jag fick idag [rolleyes]


   
SvaraCitera

pinne:

Nej, 3,5'' faktiskt. Och sist jag kollade var tradera inte en butik i Stockholm. [smile]

Tradera är en marknadsplats nåbar från stockholm.


   
SvaraCitera

pinne:

Hur coolt som helst! Dom behövdes till min nya onya kamera som jag fick idag [rolleyes]

Åh en sån hade min lågstadieskola har jag för mig! [love]
Man tog kanske 8 bilder så fick man byta diskett 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Åh en sån hade min lågstadieskola har jag för mig! [love]

Awesome [y]

fistforfight:

Man tog kanske 8 bilder så fick man byta diskett 😛

Det var mindre awesome! Jag vet inte alls hur mycket denna klarar, dessa disketter, jag har tagit 50 bilder nu, jag tror snarare det är batteriet som behövs laddas oftare, jag har dock 68 minuter kvar ikväll så jag klarar mig. [smile][cute]


   
SvaraCitera

pinne:

r

Vad är det du fotar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Vad är det du fotar?

Hm. Såhär ser innehållet i kameran ut just ikväll: Vin. Vinglas. Lampor. Snusigt snusiga tänder. Grimaser. Ben. Leenden. Glasflaskor. Kameran himself (i spegeln). Bröst. Tår. Datorer. Sånt där vanligt som jag tycker om =) Jag fick den idag, när jag hittade den i en väns ouppackade kartong. Jag själv skulle aldrig frivilligt ge bort den. Men jag fick den. Och nu är jag lyckligare än jag var när jag vaknade i morse. Materialistiska saker [love]. Och annars, använder jag min CANON EOS 400D, och då fotar jag bara ... också vardagssaker. Träd. Är vardagssaker. Och blommor. Och ansikten. Och stad. Ja.. jag tror jag är klar med mitt svar nu. [rolleyes]


   
SvaraCitera

pinne:

C

Jag tänkte mer att du hade någonting annat i åtanke då denna kamera förmodligen inte tar bilder av högsta kvalité.


   
SvaraCitera

pinne:

jag har tagit 50 bilder nu

28 kilobytes per bild? GO GO GADGET CAMERA!


   
SvaraCitera