Aviseringar
Rensa alla

Köpa eller inte köpa?


Gryphon:

Nu håller vi oss till topic

Gjorde ju det [sad]

Köp!

Titta! ^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Elin:

Min mamma gav en katt till min mormor och hon blev som förbytt, mycket gladare och inte bitter som hon var innan. Se det som en investering i ditt humör 🙂

Åh, sånt är så gulligt! Man blir lite gladare av katter faktiskt.

KamikazeTomten:

Eftersom din sambo Gryphon (wth!) också vill ha katt och gladeligen hjälper till så är det ju ingen fara. Go for it

Hm, ja ... kanske. Min sambo tjuter som en liten flicka varje gång han ser en kattunge så han är nog inte så svårövertalad.


   
SvaraCitera

The Elin:

Och VIPS så kostade kissen bara 2250

Det kan löna sig att ha en toffel till pojkvän 🙂

Men jag har faktiskt inte så mycket pengar att jag kan betala hälften av katten. Tyvärr.

Men jag kickar in så mycket jag kan.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Min sambo tjuter som en liten flicka varje gång

Mohahaha!! Det trodde jag aldrig om honom när jag var medlem här sist *arkiverar*


   
SvaraCitera

uppenbar:

Min sambo tjuter som en liten flicka varje gång han ser en kattunge

[blush]


   
SvaraCitera

Köpköpköp! Den var ju jättesöt ju, och katter gör en alltid på bra humör. [y] (förutom när dom rivs, hoppar upp på diskbänken, klättrar upp på en osv)


   
SvaraCitera

uppenbar:

Åh, sånt är så gulligt! Man blir lite gladare av katter faktiskt.

yeah 🙂 Åk och köp den nu så får ni ta bilder och sådär så vi får se er mysa med den 😀

Gryphon:

Det kan löna sig att ha en toffel till pojkvän 🙂

Men jag har faktiskt inte så mycket pengar att jag kan betala hälften av katten. Tyvärr.

Men jag kickar in så mycket jag kan.

Haha ^^ To try is good enough 🙂


   
SvaraCitera

uppenbar:

Men ändock isåfall 25 000 som jag har kvar att leva på tills jag skaffar ett jobb. Det klarar jag mig på.

Vad ska du leva på då? Betala mat, räkningar, kläder med bönor eller?

The Elin:

Och VIPS så kostade kissen bara 2250

HAHA jag tänkte samma. Great minds think alike.


   
SvaraCitera

The Elin:

ta bilder och sådär så vi får se er mysa med den 😀

Det ska ni få, jag ska tvinga med mig sambon och titta på katten nu i helgen. Hon är nog inte så värst svårövertalad 🙂


   
SvaraCitera

Genius GZA:

HAHA jag tänkte samma. Great minds think alike.

[cool]


   
SvaraCitera

Gryphon:

Det ska ni få, jag ska tvinga med mig sambon och titta på katten nu i helgen. Hon är nog inte så värst svårövertalad 🙂

Wie 😀


   
SvaraCitera

Genius GZA:

Vad ska du leva på då?

Hon ska inte leva på något, vi ska leva på något. Jag betalar hälften av all mat och sånt.


   
SvaraCitera

Köp! Du har tid och råd att ta hand om den. 4500 är förvisso en del pengar om man saknar inkomst men om du inte har något specifikt i åtanke för de pengar du har så är det fortfarande en helt okej sak att spendera delar av dem på. Katter är trevliga och söta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Genius GZA:

Vad ska du leva på då? Betala mat, räkningar, kläder med bönor eller?

Jag ska börja plugga till hösten och tar således CSN-lån. Jag betalar hälften av hyran, elen och bredbandet redan nu och enligt mina beräkningar klarar jag mig fram till sommaren på de pengarna jag har. Det blir bara lite extra knapert om jag köper kissemissen.

Men jag hoppas att jag blir lite mindre störd så att jag kan skaffa mig ett jobb inom ett par månader och då är problemet löst.


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Mohahaha!! Det trodde jag aldrig om honom när jag var medlem här sist *arkiverar*

Image
2006-2007

2008-

Gryphon va hände jao! [crazy][crazy] *kräzy*

pink.jpg


   
SvaraCitera