Aviseringar
Rensa alla

köpa en dildo och glid medel hur gör man det dirkret?


Ämnesstartare

som rubriken säger[blush]

internet är nog bästa sättet , men tips på sidor?? jag vet inte några.

sen hur ska man beställa liksom ?, vill nog själv hämta ut den, skulle vara pinsamt om den kom hem och någon anann skulle se vad det var.

sen undrar jag hur beställer man så man får hämta ut den typ på nån mack eller nånstans? måste man vara 18?? eller går det ändå?

och det är väl en vanlig kartong runt så att man inte ser vad det är? skulle vara pinsamt om det stod dildo och att man såg vad det var [blush]


   
Citera
Ämnesstartare

Det är alltid bruna kartonger med något neutralt namn på, så ingen fattar vad det är. Du hämtar ut det på närmsta postställe, brukar vara typ ica. De har åldersgräns på sådant. Kanske måste du betala där på ica direkt i kassan dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aka postförskott


   
SvaraCitera

http://www.lastbryggan.se/

dom säger att dom är diskreta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

De har åldersgräns på sådant.

EJ åldersgräns menarja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vuxen.se

De har det mesta, har själv funderat på att köpa en fleshlight därifrån.. Men tror inte det är värt.. Jag menar, så sällan som jag är kåt numera så duger en vanlig runk då och då..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

aka postförskott

ska man fylla i postförskoot så får man hämta ut och betala där??[confused]

sen undrara jag om någon har beställt och hur det gick...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemos:

ska man fylla i postförskoot så får man hämta ut och betala där??[confused]

där på icastället ja. men du hade fått hämta ut där även om du skulle betala via räkning.

har beställt och hur det gick...
vadå hur det gick...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemos:

sen undrara jag om någon har beställt och hur det gick...

finns en kille här på forumet som har, hmm vad nickar han nu igen.. ska kika brb.

Edit: Här, skicka ett PM och fråga honom. http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=211203


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

De har det mesta, har själv funderat på att köpa en fleshlight därifrån.. Men tror inte det är värt.. Jag menar, så sällan som jag är kåt numera så duger en vanlig runk då och då..

är dem diskreta med eller ? få se om jag vågar ^^ men det kommer i kartong och man behöver ej vara 18 så det är lungt anntar jag

men när man gör konto måste man fylla i rätt uppgifter asså namn tänker jag på?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemos:

är dem diskreta med eller ?

Ah, läs vid det röda högst upp på sidan. [smile]

lemos:

men när man gör konto måste man fylla i rätt uppgifter asså namn tänker jag på?

Givetvis.. annars vet de ju inte vart de ska skicka produkten.. [crazy] Sen brukar man vara tvungen att visa legitimation när du hämtar ut paketet hos posten. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man måste fylla i man

gatuadress, post och mubilnummer :O

men dem är väl hemliga eller hur?

dem måste man dock vara ärliga med men det kommer inte hem?

titta på vuxen nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur betalar man kommer det en faktura :O :S fattar inget haha det står bara att man ska fylla i var man bor... och nummer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemos:

men dem är väl hemliga eller hur?

Ah, de lämnar ju inte ut dina personuppgifter höger och vänster om det är det du menar..

lemos:

ur betalar man kommer det en faktura :O :S fattar inget haha det står bara att man ska fylla i var man bor... och nummer

Du får la välja postförskott sedan i kassan.. som på alla andra sidor menar jag..


   
SvaraCitera