Aviseringar
Rensa alla

Köpa Iphone 8 nästa vecka


Ämnesstartare

Hej är jag dum i huvet om jag köper Iphone 8? nästa vecka?  får 6,5 och har 3tusen nu så på onsdag har jag 9tusen  på onsdag tänkte köpa den tycker ios verkar bättre med updatteringar  och stabilitet  vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter
time
 time

Köp något billigare och bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Köp något billigare och bättre.

varför jag vill ju ha Ios


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill ju testa Ios


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns inget som är bättre än Ios


   
SvaraCitera

Jag gillar Apple och iOS så det tycker jag låter som en bra ide att köpa en iPhone, då Apples mobiler har bättre kvalité än en android i min erfarenhet. Jag ska själv snart köpa en ny mobil och då kommer jag att köpa en iPhone igen då den jag har haft nu fungerat bra i många år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiddenMe:
Jag gillar Apple och iOS så det tycker jag låter som en bra ide att köpa en iPhone, då Apples mobiler har bättre kvalité än en android i min erfarenhet. Jag ska själv snart köpa en ny mobil och då kommer jag att köpa en iPhone igen då den jag har haft nu fungerat bra i många år.

 vilken Iphone har du nu då? Tumme upp


   
SvaraCitera

har haft min iphone 6 i över 3 år nu men när den går sönder tänker jag uppgradera på riktigt till oneplus 6 som är mer än hälften så dyr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albin_61:
har haft min iphone 6 i över 3 år nu men när den går sönder tänker jag uppgradera på riktigt till oneplus 6 som är mer än hälften så dyr

Tumme upp


   
SvaraCitera

Japp, håller med, det du säger är sant, och om du inte ser något problem med din telefon nu så tycker jag definitivt att du ska fortsätta med iOS.


   
SvaraCitera
time
 time

Danneboi:

varför jag vill ju ha Ios

Varför?


   
SvaraCitera

Danneboi:

 vilken Iphone har du nu då? Tumme upp

Just nu har jag iPhone 5.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Varför?

för ios är bättre och man får alla updateringar 


   
SvaraCitera

OnePlus 6 Har jag funderat på. Blir väl det snart


   
SvaraCitera
time
 time

Danneboi:

för ios är bättre och man får alla updateringar 

På vilket sätt är ios bättre?


   
SvaraCitera