Aviseringar
Rensa alla

Köpa kondomer


Roligasnubben:

Men de går åt kan jag säga, nu i juletid speciellt när allt blir vitt

Jag förstår inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roligasnubben:

Vi gick till apoteket (vet inte namnet exakt, men kvittar nog). Köpte ett 12-pack var och betalade liksom. Man är ju inte ensam om att köpa liksom; dem i kassan har väl haft jävligt många som köpt kondomer hos sig. De bryr sig inte, och jag hade helt ärligt inte brytt mig heller ifall jag tagit emot en tonårig kund som köper kondomer 
Och det är värt det i slutändan att ha några med sig...

Det som jag är mest nervös för att det ska bli pinsamt vid kassan. Men det var inga problem för dig eller?


   
SvaraCitera

123fendas:

Jag förstår inte.

när allt blir vitt... (med din sats). Älskar att dra i kondomer nu till jul, lyx liksom


   
SvaraCitera

Roligasnubben:

när allt blir vitt... (med din sats). Älskar att dra i kondomer nu till jul, lyx liksom

Ens sats blir vitare? Det är bara kosmetiskt, och jag får ändå inte ligga.


   
SvaraCitera

Draxler01:

Det som jag är mest nervös för att det ska bli pinsamt vid kassan. Men det var inga problem för dig eller?

Nej, absolut inte. Hade en grabb-kompisen som var lika nervös som jag vid min sida, men blev inte alls stelt. La bara upp varan, betalade och stack liksom. Hade likaväl kunnat klara mig själv... Så länge du inte återvänder allt för ofta bör du inte ha second thoughts om att köpa ett gott pack med kondomer. Är dessa till egen förbrukning eller till någon annan om man får fråga?


   
SvaraCitera

123fendas:

Ens sats blir vitare? Det är bara kosmetiskt, och jag får ändå inte ligga.

hahah nej, menar bara att jag gillar att runka med kondom nu till jul, när allt därute med snön gör allt mysigare. Låter fett konstigt nu i efterhand men aja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roligasnubben:
Är dessa till egen förbrukning eller till någon annan om man får fråga?

Det är både till mig själv för att runka och för framtida ligg


   
SvaraCitera

Draxler01:

Det är både till mig själv för att runka och för framtida ligg

ahh okej. Lycka till i varje fall, och juste. Det med storlek. Vet inte vad du har eller så, men det kan vara smart att mäta dig själv i slankt och hårt tillstånd för att i affären kunna läsa på förpackningen. Bäst är om kondomen täcker hela stammen ner till bollarna för könsjukdomarnas skull, för satsen så spelar det som du förmodligen vet ingen roll. Just FYI


   
SvaraCitera

jag brukade alltid köpa i butik mestadels apoteket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roligasnubben:

ahh okej. Lycka till i varje fall, och juste. Det med storlek. Vet inte vad du har eller så, men det kan vara smart att mäta dig själv i slankt och hårt tillstånd för att i affären kunna läsa på förpackningen. Bäst är om kondomen täcker hela stammen ner till bollarna för könsjukdomarnas skull, för satsen så spelar det som du förmodligen vet ingen roll. Just FYI

Tack för hjälpen, får se om jag vågar ta en sväng till affären senare


   
SvaraCitera

Draxler01:

Tack för hjälpen, får se om jag vågar ta en sväng till affären senare

Råder dig starkt att göra det! Ha det bra nu grabben, lycka till & kör lagom hårt med damerna (eller for all I know grabbarna) 


   
SvaraCitera

asså du kan få de gratis på ungdomsmottagningen. Det finns olika sorter, olika smaker också så det är bara o välja. Glatt skålande


   
SvaraCitera
Arrhda

Går att köpa i terminalen innan kassan på Ica/Coop/Hemköp mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draxler01:
Tjena
Jag har inga kondomer hemma men skulle gärna vilja ha. Så jag undrar hur ni andra som har fick tag på det? Internet eller butik, isf vilken? Det känns ju lite pinsamt att bara gå in i någon butik och köpa kondomer som att allt är som vanligt.

Blandar internet (kondomvaruhuset.se) och butik för det är inte alltid man har tid att vänta på att kondomerna ska komma på posten.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte så att du behöver gå in i butik och skrika " TJA JAG SKA KÖPA DOM FETASTE KONDOMERNA" 

Ingen behöver ju veta vad du köper. Dessutom är det inget konstigt med att köpa det, alla ligger liksom.


   
SvaraCitera