Aviseringar
Rensa alla

Köpa kondomer


Asstriid: alla ligger liksom.

Gråter


   
SvaraCitera

Du kan beställa (förslagsvis från ett apotek), köpa i butik eller få gratis från ungdomsmottagning. 


   
SvaraCitera
Karlan

Bara att knalla in o handla ett paket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Av min egna upplevelser så har det inte varit stelt. Om du är under 18 hade jag rekommenderat att du hade snackat med en vuxen person som du känner bra. Denna personen hade kunnat hjälpa dig att köpa kondomerna. Oftast brukar det finnas en åldersgräns på varan. Ett annat alternativ är att du går till din lokala ungdomsmottagning där så ger de ut kondomer ifall du säger att du har regelbundet/ska ha sex med personer. Annars hade jag sagt knulla bara på utan som en riktig kines afghan och bara stick när de får barn. Glöm inte att abort finns och man kan ha samlag under gravidetets veckorna!

Mvh  Eric från Skåne läns sexutbildningTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har för mig att de säljer på lidl


   
SvaraCitera

Brukar handla på typ ica och så köper man allt möjligt samtidigt så är det ingen som tänker på det sen. 


   
SvaraCitera

Köp på internet så får du bara hem det i brevlådan, hur enkelt som helst. 


   
SvaraCitera

Tror bara apoteken blir riktigt glada när barn och tonåringar visar sin kunskap i att skydda sig genom att köra med kondom. Nästan så att jag tycker att de borde dela ut de gratis.  Mycket glad


   
SvaraCitera

Sex vid äktenskap eller inte alls.


   
SvaraCitera

xXEpicGamerXx: Sex vid äktenskap eller inte alls.

Man kan lätt tro att du och dina åsikter är lika gamla som din avatar visar.  Skadeglädje


   
SvaraCitera

Det går att köpa kondomer vid automater har jag för mig på typ ICA m.m. Kör på det om du känner att det är pinsamt. Alternativt kan man gå in på en ungdomsmottagning och haffa några kondomer.


   
SvaraCitera

Gå till apoteket och köp, det kanske är lite pirrigt men stelt kommer det inte bli. De är vana vid värre saker än så. Om det ändå känns obehagligt så kan du alltid gå till UMO eller skolsyster, de brukar ha skålar framme som man kan ta från.


   
SvaraCitera