Forumet - Köpa kondomer

Köpa kondomer

1251 1 40

Draxler01:
Det är både till mig själv för att runka och för framtida ligg
ahh okej. Lycka till i varje fall, och juste. Det med storlek. Vet inte vad du har eller så, men det kan vara smart att mäta dig själv i slankt och hårt tillstånd för att i affären kunna läsa på förpackningen. Bäst är om kondomen täcker hela stammen ner till bollarna för könsjukdomarnas skull, för satsen så spelar det som du förmodligen vet ingen roll. Just FYI

Spana också in:

Roligasnubben:
ahh okej. Lycka till i varje fall, och juste. Det med storlek. Vet inte vad du har eller så, men det kan vara smart att mäta dig själv i slankt och hårt tillstånd för att i affären kunna läsa på förpackningen. Bäst är om kondomen täcker hela stammen ner till bollarna för könsjukdomarnas skull, för satsen så spelar det som du förmodligen vet ingen roll. Just FYI
Tack för hjälpen, får se om jag vågar ta en sväng till affären senare

Draxler01: Tjena
Jag har inga kondomer hemma men skulle gärna vilja ha. Så jag undrar hur ni andra som har fick tag på det? Internet eller butik, isf vilken? Det känns ju lite pinsamt att bara gå in i någon butik och köpa kondomer som att allt är som vanligt.
Blandar internet (kondomvaruhuset.se) och butik för det är inte alltid man har tid att vänta på att kondomerna ska komma på posten.

Hjärta