Aviseringar
Rensa alla

Köpa ny mobil, vilken?


Ämnesstartare

Jag har en samsung a36 2016 men vill köpa en ny, vilken ska man köpa? har haft iphone & bytte till samsung, men s7 skulle tydligen vara en skitmobil då den är för gammal enligt personen, så vill ha en samsung men ska man köpa samsung s8 eller s9? 


   
Citera

Sony Xperia E5.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LimeTheFox:
Sony Xperia E5.

Jag skrev att jag inte ville ha en sony, utan ville ha en samsung, har funderingar på s8 eller sa8, dock vet jag inte riktigt skillnaderna där, kan någon förklara lite enkelt och tydligt?


   
SvaraCitera

Köp S9, du hittar ingen bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:
Köp S9, du hittar ingen bättre.

vad är så speciellt med s9?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

vad är så speciellt med s9?

den är ny. köp en samsung galaxy s8 edge istället


   
SvaraCitera

Har s8 funkar perfect , byter till s9 i vinter förmodligen. 


   
SvaraCitera

iPhone.


   
SvaraCitera
JamezK

Köp en Iphone, så slipper du bry dig.
Samsung och andra android mobiler blir så jävla tråkiga efter 1år.... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JamezK :
Köp en Iphone, så slipper du bry dig.
Samsung och andra android mobiler blir så jävla tråkiga efter 1år.... 

Vad är det som blir tråkigt? Jag har haft min i 2 år nu och den är rätt kul fortfarande Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:

Vad är det som blir tråkigt? Jag har haft min i 2 år nu och den är rätt kul fortfarande Mycket glad

Jag har haft iphone och enda fördelen är att man kan fixa den hos apple men annars är väl det som vilken telefon som helst, de flesta om inte alla mobiler lägger av efter max 3-4 år men håller oftast 1-2 år, vad jag har hört. Jag gillar samsung både namnet och själva mobil modellen, att den är lite rund. Iphone har ju typ alla vilket var tråkigt, känns mer bekvämare med en samsung, en sony har bättre batteritid om man frågar min pojkvän, då han själv har en sådan, men jag gillar inte sony, utan har fastnat för samsung, så det är en samsung jag vill ha. enligt en telia kille var s7 skitmobil, då den var för gammal, så s8 blir det nog, behöver inte vara den nyaste eller dyraste heller, men s8 är bättre än A8 tydligen, det skiljer lite saker med minnet osv, men annars ar det inte så mycket skillnad tror jag. en samsung 9 kostar 9000 medan en s8 ligger på typ 6000, för 9000 kan man lika gärna hyra en lägenhet på 40 km, eller köpa en bil, sjukt att iphones de nyaste kostar 11000 spänn....Jahapp jag hyr nog en lägenhet, eller kanske köper en bil för de pengarna...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jossie94:

Jag har haft iphone och enda fördelen är att man kan fixa den hos apple men annars är väl det som vilken telefon som helst, de flesta om inte alla mobiler lägger av efter max 3-4 år men håller oftast 1-2 år, vad jag har hört. Jag gillar samsung både namnet och själva mobil modellen, att den är lite rund. Iphone har ju typ alla vilket var tråkigt, känns mer bekvämare med en samsung, en sony har bättre batteritid om man frågar min pojkvän, då han själv har en sådan, men jag gillar inte sony, utan har fastnat för samsung, så det är en samsung jag vill ha. enligt en telia kille var s7 skitmobil, då den var för gammal, så s8 blir det nog, behöver inte vara den nyaste eller dyraste heller, men s8 är bättre än A8 tydligen, det skiljer lite saker med minnet osv, men annars ar det inte så mycket skillnad tror jag. en samsung 9 kostar 9000 medan en s8 ligger på typ 6000, för 9000 kan man lika gärna hyra en lägenhet på 40 km, eller köpa en bil, sjukt att iphones de nyaste kostar 11000 spänn....Jahapp jag hyr nog en lägenhet, eller kanske köper en bil för de pengarna...

Jag har en Sony. Skulle inte hålla med din kille om att batteritiden är bra, fast som sagt är min 2 år gammal ocksåMycket glad 

Kameran är dock sjukt bra och den är perfekt storlek så det gör att jag inte vill byta mobil hehe. Men kommer behövas strax, den börjar sega ihop sig lite. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:

Jag har en Sony. Skulle inte hålla med din kille om att batteritiden är bra, fast som sagt är min 2 år gammal ocksåMycket glad 

Kameran är dock sjukt bra och den är perfekt storlek så det gör att jag inte vill byta mobil hehe. Men kommer behövas strax, den börjar sega ihop sig lite. 

Alltså jag tror han menar allmänt att sony har bättre batteritid än tex iphone eller samsung..han har en sony xperia z något, så jag vet inte hur ny eller gammal den är men den är nyare än min samsung a36 2016..


   
SvaraCitera