Aviseringar
Rensa alla

Köpa ny telefon


Ämnesstartare

Okej till hösten får jag mitt aktivitetsersättning och de är väl på 6 500 kr tror jag vet , men hur som helst vill köpa en Iphone nu är lite trött på Android så ska man köpa Iphone x eller Iphone 8 plus eller bara Iphone 8? har faktiskt aldrig ägt en Apple lur förut


   
Citera

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:
Nej.

vadå nej? vad menar du?


   
SvaraCitera

Har du samsung eller android lur nu så skulle jag rekommendera att du testar Apple om du nu inte har haft den sådan förut. Själv så använder jag en 7+are och vill gärna testa Samsung 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:
Har du samsung eller android lur nu så skulle jag rekommendera att du testar Apple om du nu inte har haft den sådan förut. Själv så använder jag en 7+are och vill gärna testa Samsung 😉

android som android vill börja testa apple nu


   
SvaraCitera

Danneboi:

android som android vill börja testa apple nu

testa Iphone X. Något jag hade gjort i ditt fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vincebruh:

testa Iphone X. Något jag hade gjort i ditt fall.

vill ha 8 plus tror jag det är ju igentligen samma grejer som det är i tian förutom  amoled skärmen såå är de samma skit o hem knappen är borta på tian


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

också så är tian så dyr 8 plus kostar lite mindre


   
SvaraCitera

Lol man köper inte skräp för välfärdspengar, bortskämda barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Lol man köper inte skräp för välfärdspengar, bortskämda barn

vad menar du jag köper den själv?


   
SvaraCitera

Danneboi:

vad menar du jag köper den själv?

Vi skattebetalare har köpt den åt dig. Om du redan har en telefon så använd den och spara pengarna till något vettigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Vi skattebetalare har köpt den åt dig. Om du redan har en telefon så använd den och spara pengarna till något vettigt.

haha som vadå? är inte en telefon en bra grej att köpa? Skeptisk


   
SvaraCitera

För min del kan jag tycka att visst finns det sämre saker att välja att köpa samtidigt som jag inte riktigt fattar det där med att köpa ny telefon trots att man redan har en som fungerar för att man typ är trött på den man redan har, men man tycker ju olika


   
SvaraCitera

Lilla Trollungen: För min del kan jag tycka att visst finns det sämre saker att välja att köpa samtidigt som jag inte riktigt fattar det där med att köpa ny telefon trots att man redan har en som fungerar för att man typ är trött på den man redan har, men man tycker ju olika

För min del kan jag tycka att visst finns det sämre saker att välja att köpa samtidigt som jag inte riktigt fattar det där med att köpa ny telefon trots att man redan har en som fungerar för att man typ är trött på den man redan har, men man tycker ju olika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Trollungen:

För min del kan jag tycka att visst finns det sämre saker att välja att köpa samtidigt som jag inte riktigt fattar det där med att köpa ny telefon trots att man redan har en som fungerar för att man typ är trött på den man redan har, men man tycker ju olika

okej varför citerar du  ditt eget inlägg? Förvånad


   
SvaraCitera