Aviseringar
Rensa alla

Köpa present.. men vad?!?


Ämnesstartare

Nu har jag råkat ut för en total idétorka tror jag. De presenter som jag kommer på tycker hon visserligen om men hon har väldigt många olika sorter av dem. Det suger när någon fyller år så tätt inpå alla hjärtans dag.[sad]

Vad hade du som tjej uppskattat på din födelsedag?


   
Citera
Ämnesstartare

Marmoth:

Vad hade du som tjej uppskattat på din födelsedag?

Hade varit bra att få med ålder också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en god middag där jag även slipper hjälpa till med disken efteråt


   
SvaraCitera

Tråd finns[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

Hade varit bra att få med ålder också.

Fyller 21.

enhimmelskdrog:

en god middag där jag även slipper hjälpa till med disken efteråt

Jo vi ska käka ute. Men någon liten sak hade jag också velat ge. Smycken känns lite tråkigt och fantasilöst trots att jag vet att hon tycker om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marmoth:

Jo vi ska käka ute. Men någon liten sak hade jag också velat ge. Smycken känns lite tråkigt och fantasilöst trots att jag vet att hon tycker om det.

om du vet att hon gillar det kommer hon ju antagligen uppskatta det så länge du köper något fint [crazy]
brukar själv inte vilja ha saker eller prylar, uppskattar mer att få saker gjorda åt mig/för mig osv [cute]


   
SvaraCitera
ohjens

skriv en dikt, laga en god middag eller baka något 🙂


   
SvaraCitera
blum
 blum

Marmoth:

Jo vi ska käka ute. Men någon liten sak hade jag också velat ge. Smycken känns lite tråkigt och fantasilöst trots att jag vet att hon tycker om det.

Om du inte kommer på något annat är det ju en bra idé med smycken, särskilt om du vet att hon gillar det. Jag skulle blir glad iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marmoth:

Vad hade du som tjej uppskattat på din födelsedag?

Den här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

om du vet att hon gillar det kommer hon ju antagligen uppskatta det så länge du köper något fint [crazy]

Ja, just det. Fint..[bigsmile] Får väl hoppas att jag har bra smak då! Fast jag har rätt bra koll på vilken stil hon tycker om.

enhimmelskdrog:

brukar själv inte vilja ha saker eller prylar, uppskattar mer att få saker gjorda åt mig/för mig osv [cute]

Lite lat med andra ord? [wink] Fast jo, upplevelser är i topp också!

Lindblom:

Om du inte kommer på något annat är det ju en bra idé med smycken, särskilt om du vet att hon gillar det. Jag skulle blir glad iaf!

Ska nog satsa på detta. Tack för tipset. Kul att ses förra helgen btw, men ni försvann snabbt när Marko krånglade i biljettkön [bigsmile]

Nintendo:

Den här.

Ååh[love] Tänk att ha en teknikintresserad tjej. Hade varit enkelt att hitta presenter!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marmoth:

Vad hade du som tjej uppskattat på din födelsedag?

För mig är det inte så viktigt att få saker. Alltså typ kläder, smycken osv. Jag skulle föredra att den jag gillade (om det var min pojkvän) ordnade en romantisk middag. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marmoth:

Fyller 21.

Har hon några särskilda intressen som du känner till?

Annars så brukar jag själv köpa prydnadssaker eller porslin, något som kvinnor aldrig tycks få nog av. Annars kan du om du har en lite större budget köpa ett smycke.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Marmoth:

Ska nog satsa på detta. Tack för tipset. Kul att ses förra helgen btw, men ni försvann snabbt när Marko krånglade i biljettkön

Synd att du inte kom tidigare till middagen, nu blev det bara ett hej. Inte ens nått hejdå hahaha, jag undrade vart ni tog vägen..


   
SvaraCitera

Jag är kille men när min tjej fyllde år så beställde jag en t-shirt med tryck från URL:Error. Valde en snygg bild på oss och tryckte upp två t-shirts. Hon blev mycket nöjd så det kanske du borde testa.


   
SvaraCitera