Aviseringar
Rensa alla

Köpa "komplett sångteknik"?


Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Ifall du ska ha hjälp så ska du gå till en person annars ska du lära dig själv. Bara slöseri med pengar att köpa det där.

Finns typ bara en sångpedagog här där jag bor och hon har aldrig tid, och försöker lära mig själv men orka. 🙁 Vet ju inte om det är slöseri, kanske funkar skitbra. [cool] Finns typ några låtar jag VERKLIGEN vill kunna sjunga men min röst räcker inte till, eller kan inte sjunga i rätt toner typ och det gör mig skitsur. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillMonstret:

a" Zen Of Screaming

Haha, värt att testa kanske. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Vet ju inte om det är slöseri, kanske funkar skitbra. [cool] Finns typ några låtar jag VERKLIGEN vill kunna sjunga men min röst räcker inte till, eller kan inte sjunga i rätt toner typ och det gör mig skitsur. [mad]

Du kommer ju inte lära dig ifall inte någon berättar vad det är du gör fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Du kommer ju inte lära dig ifall inte någon berättar vad det är du gör fel

Nej iofs inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Haha, värt att testa kanske. [cute]

Där lär du dig övningar för att kunna sjunga bättre. Och i tvåan lär man sig growla [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

JA, köp! (Du röstade på detta alternativ)

Om du verkligen är seriös och tror att du kan få ut nåt av det, då är det värt det tror jag. [y]
En sån skulle jag lätt vilja ha, men eftersom jag gillar sången mer som hobby så är det inte värt o köpa för min del...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Nej, onödigt. (Du röstade på detta alternativ)

Köp glass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillMonstret:

lär du dig övningar för att kunna sjunga bättre. Och i tvåan lär man sig growla [cool]

Hittade den inte! [sad] Men skulle vara nice att ha, coolt att kunna growla liksom.

edit: Hittade. [cool]

getupstayup:

vilja ha, men eftersom jag gillar sången mer som hobby så är det inte värt o köpa för min del...

Jag har det också mer som hobby egentligen, men tycker ju det är jättekul iallafall, och vill ändå bli bättre på det. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Hittade den inte! [sad] Men skulle vara nice att ha, coolt att kunna growla liksom. [cool]

Tror jag hittade min på Mininova.
Annars Torrentz.com


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

itch:

Köp glass.

För samma summa eller? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillMonstret:

tade min på Mininova.
Annars Torrentz.com

Aah hittade på piratebay. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Jag har det också mer som hobby egentligen, men tycker ju det är jättekul iallafall, och vill ändå bli bättre på det. [cute]

satsa på och köpa det då! är säkert värd en engångssumma på 600:- [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Nej, onödigt. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

getupstayup:

satsa på och köpa det då! är säkert värd en engångssumma på 600:- [wink]

Ja, fast annars blir jag arg. Vet inte om jag vågar "riskera" det egentligen.. Är lite fattig. Men skulle vara så kul ju. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Aah hittade på piratebay. [cool]

Duktig flicka [wink][party]


   
SvaraCitera